عمومی | مرکز ملی تحقیقات شوری

ارائه گزارش عملکرد مرکز در جلسه سازمان

نشست دو روزه بررسی عملکرد سال 1396 موسسات و مراکز سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی روز چهارشنبه 9 و شنبه 12 اسفند ماه جاری، با ارائه گزارش های ارائه شده توسط روسای موسسات برگزارشد. در این نشست دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان، دکترغلامحسین طهماسبی قائم مقام سازمان، دکتر رسول زارع معاون پژوهش، دکتر زارع فیض آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر کهرام معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، دکتر آقائی مدیر کل دفتر نظارت و ارزشیابی، دکتر علیرضا نیکویی مدیر دفتر امور اقتصادی و تعدادی از مدیران کل دفاتر ستادی، حضور داشتند .

در جلسه روز شنبه، دکتر دهقانی رئیس مرکز ملی تحقیقات شوری، طی سخنانی با ارائه گزارش مشروحی از دستاوردهای مرکز به ارائه مقالات علمی و پژوهشی معتبر داخلی اشاره نمود و آن را 18 فقره برای سال جاری و تعداد 25 فقره برای سال 97 برشمرد و همچنین مقالات علمی و ترویجی معتبر را 1 فقره برای سال جاری و 2 فقره برای سال 97 اعلام داشت. وی رسانه های نوشتاری بارگذاری شده در تالار ترویج را 7 مورد و همکاری در آموزش مروجان و کارشناسان پهنه را 250 نفر روز برای سال 96 و برای سال 97 30 نفر روز اعلام داشت.
پس از ارائه گزارش روسای موسسه ها و پژوهشگاه های تحقیقاتی، دکتر اسکندر زند، دکتر رسول زارع، دکتر زارع فیض آبادی، دکتر کهرام و دکتر آقائی با بیان رهنمودهایی نظرات خود را ابراز داشتند و مراسم تجلیل از روسای موسسه ها و معاونان آنها با اهداء لوح تقدیر پایان یافت.