عمومی | دانشگاه فرهنگیان

در دیدار مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با معاونت دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان طرفین بر استفاده از تجربیات یکدیگر تاکید نمودند.

دکتر آقاخانی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با حضور در دفتر دکتر نظری معاونت دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان در این دیدار که در اولین روز از دیماه و با حضور دکتر توان رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان و دکتر نظری فر رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، طرفین ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات یکدیگر، بر گسترش همکاری‌های فیمابین به ویژه در حوزه دانشجویی بحث و تبادل نظر نمودند.

در این دیدار ابتدا دکتر نظری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه آمادگی دانشگاه شهید باهنر را جهت همکاری با دانشگاه فرهنگیان اعلام داشت. وی سپس به اقداماتی که در حوزه دانشجویی این دانشگاه به ویژه در تجهیز و بهسازی خوابگاه های دانشجویی احداث جاده سلامت و ... انجام شده اشاره داشت.

در ادامه دکتر آقاخانی در سخنانی گفت از آنجایی که دانشگاه شهید باهنر کرمان از اولین دانشگاه‌هایی است که جاده سلامت در آن راه اندازی شده خواهان استفاده از تجربیات شما در این زمینه می باشیم. وی همچنین خواستار بازدید از امکانات و تجهیزات خوابگاه‌های دانشجویی، ورزشی و... دانشگاه شهید باهنر شد‌.

بنابراین گزارش در ادامه حاضرین درجلسه از امکانات ورزشی به ویژه جاده سلامت دانشگاه شهید باهنر کرمان دیدن نمودند.