عمومی | دانشگاه فرهنگیان

جلسه دبیران کانون ها و تشکل های سیاسی دانشگاه فرهنگیان گلستان با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در جهت همکاری بیشتر دانشگاه فرهنگیان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جلسه ای با حضور سردار ملک، مدیرکل بنیاد حفظ آثار، دکتر محمدرضا مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، محمد صادقی مسئول فرهنگی دانشگاه، کارشناس مسئولان فرهنگی پردیس ها و دبیران کانون های فرهنگی و تشکل های سیاسی پردیس های امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای گرگان در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار ملک ضمن خوش آمد به دانشجویان گفت: ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی مورد حمله همه دشمنان خارجی که با هم متحد شده بودند قرار گرفت و دشمن سعی داشت در این جنگ ایران را به سرزمین های کوچک تقسیم کند.

وی خطاب به دانشجویان افزود: شهدای عزیز برای حفظ وطن و ارزش های اسلامی و حفظ جان ما به میدان جنگ رفتن و وظیفه ما و خصوصا شما که تربیت نسل آینده را در دست دارید بیان این ارزش ها و رشادت هاست.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امروز امروز روح شهدا در همه عناصر کشور در حال یکه تازی است و شما باید نسلی را تربیت کنید که جانش را برای اسلام و جمهوری اسلامی بدهد.

وی با تاکید بر جایگاه مهم دانشگاه فرهنگیان و ضمن تقدیر از زحمات دکتر مازندرانی سرپرست دانشگاه در خصوص فعالیت های انجام شده گفت: شما دانشجویان را به ادامه راه شهدا توصیه می کنم و از شما می خواهم ارتباط خود را با خدا مستحکم تر کنید.

در ادامه دکتر مازندرانی گفت: دانشگاه فرهنگیان یه عنوان یکی از مراکز فرهنگی ، دفاع از ارزش های انقلاب را همیشه مدنظر فعالیت های خود قرار داده است.

وی گفت: حفظ و تکریم شهدا و جانبازان دفاع مقدس از وظایف ماست و ما در دانشگاه فرهنگیان به آن اعتقاد کامل داریم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پایان گفت: تربیت ارزشی و اسلامی فرزندان این مرز و بوم دغدغه اصلی دانشگاه فرهنگیان است و دانشجویان ما از دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و اعتقادی می باشد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه سردار ملک به سوالات دانشجویان پاسخ داده و آمادگی اداره کل را در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی با همراهی دانشجومعلمان دانشگاه اعلام نمودند.