عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

دیدار مسئولین مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با مدیر روابط عمومی دانشگاه


مسئولین مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با مدیر روابط عمومی دانشگاه دیدار و با اهدای لوح از تلاشهای این مجموعه در انعکاس اخبار قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، مهندس حسینی مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه در این دیدار بر خدمات ارزنده روابط عمومی در انعکاس اخبار و بروز و ظهور تلاش‌ها و زحمات کادر درمان دانشگاه تاکید و اظهار داشت: امیدوار هستیم با تقویت روابط فی ما بین در مسیر اثرگذاری بیشتر و تعالی اهداف دانشگاه گام برداریم.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی فاطمیه، خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه بیماری‌های زنان و نوزادان ارائه می‌کند گفت: به دلیل خدمات جامعی که در این مرکز انجام می‌شود از کلیه نقاط استان و دیگر شهرستان‌ها پذیرش در این مجموعه صورت می‌گیرد بنابراین لازم است ثمره این خدمات و البته تحولاتی که طی چند سال اخیر در فضای فیزیکی و خدماتی این مرکز صورت گرفته به اطلاع عموم مردم و همچنین مدیران استانی برسد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همچنین از تغییرات زیرساختی در فضای ساختمان این مرکز خبر داد و افزود: علاوه بر ساختمان ۴ طبقه‌ای که برای ادامه و گسترش فعالیت‌های این مرکز در دست احداث است، فضای ساختمان فعلی نیز بازسازی و زیباسازی شده است که بخش‌های زنان ۱ و ۲ در این زمره‌اند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه محدودیت حضور آقایان و همراهان در این مرکز منجر شده تغییرات مطلوب این مجموعه به چشم شهروندان نیاید عنوان کرد: درصدد هستیم در شرایط جدید، برای حضور آقایان و همراهان در ساعت ملاقات با حفظ حریم خصوصی بیماران برنامه‌ریزی صورت گیرد.

حسینی در ادامه بیان کرد: این مرکز از وجود ۴ عضو هیئت علمی نوزادان دانشگاه و ۹ نفر هیئت علمی حوزه زنان برخوردار است همچنین ۱۶ نفر رزیدنت زنان و رزیدنت‌ فلوشیپ فوق تخصصی نوزادان در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین به حساسیت‌های بخش‌های نوزادان در این مرکز اشاره و بیان کرد: در اغلب مراکز درمانی از پذیرش نوزادان با شرایط خاص اجتناب می‌کنند اما بیمارستان فاطمیه همواره پذیرای نوزادان در بدترین شرایط جسمی نیز بوده است و عملکرد این مرکز در برخی بخش ها از جمله بخش NICU بسیار شاخص و درخور توجه است.

دکتر محمد طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با اشاره به اینکه مرکز تخصصی زنان و زایمان فاطمیه مسئولیت و رسالت سنگینی در حوزه سلامت بانوان دارد اظهار کرد: با وجود همه فشار و استرس و حجم کاری که در این مرکز وجود دارد زیباترین رویداد خلقت یعنی "تولد" نیز در همین فضا اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: تجاربی که کارکنان و پزشکان این مرکز دارند تجارب بسیار ارزشمندی است زیرا آنها در اوج درد، ناراحتی، فشار و استرس یک مادر وقوع "تولد" را شاهد هستند و این تناقض زیبا یکی از تجارب افراد شاغل در این مجموعه است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در پایان به درخواست مسئولین این مرکز برای ساخت مستند از بخش نوزادان نارس فاطمیه که یکی از مهمترین بخش‌های این مرکز یاد می‌شود پاسخ مثبت و قول مساعد داد.