عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان و ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ در بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز، متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:
پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۹/۱۶بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶لغایت ۹۸/۰۹/۲۸) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۴لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۶بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۹/۲۶درخصوص اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.
ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۸/۱۱/۱۴ لغایت ۹۸/۱۱/۱۶) این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، موسسه آموزش عالی مهرالبرز به عنوان نخستین دانشگاه الکترونیکی کشور نیز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹در بیش از ۲۰رشته - گرایش از بین پذیرفته شدگان این آزمون دانشجو می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره تحصیلی موسسه در تلگرام به آدرس: @MehralborzAdvisor  و تلفن ۵۷۶۵۸-۰۲۱ داخلی ۲۰۳ و ۲۱۰ در ارتباط باشید.

️لینک ثبت نام: http:// www.sanjesh.org

روابط عمومی مهرالبرز