کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت

مقالات کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت در تاریخ ۱ دی ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ توسط دانشگاه شیخ بهایی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان -دانشگاه شیخ بهایی برگزار شده است.در این رویداد ۱۳۲ مقاله شامل ۱۷۵۱ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- تجارت الکترونیک
- کارکنان
- رضایت شغلی
- فرهنگ سازمانی
- مدیریت زنجیره تامین
- گردشگری
- راهبرد
- فناوری اطلاعات
- مزیت رقابتی
- عملکرد




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت به صورت زیر می باشد:
۱. مقایسه راهکارهای توانمندسازی نیروی انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با شرکت روانکار
۲. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار فرایندهای مدیریت دانش (مورد مطالعه شعب بانکملت کلانشهر اهواز)
۳. موانع توسعه صادرات صنایع دستی استان اصفهان (مطالعه موردی؛ کشور امارات- میناکاری)
۴. سهم شاخص های بازاریابی شبکه ای در کارایی و اثربخشی صنعت بیمه
۵. اصول و قوانین فعالیت فروشگاه های اینترنتی در ایران
۶. اصول مدیریت حقوقی حفاظت از آورده نامحسوس شرکت ها(مورد مطالعه : حقوق ایران)
۷. توسعه شهری دانش بنیان: یک تحلیل سیستمی
۸. تخصیص بهینه بودجه گامی در جهت مدیریت کارآمد شهری (مطالعه موردی: منطقه ۱ شهرداری اصفهان)
۹. مقایسه تطبیقی اصول کسب و کار در منظر امام علی (ع) ورویکردهای غیر اخلاقی
۱۰. بررسی تاثیر تجارت الکترونیکبر هزینه عملیاتی و بازده دارایی ها شرکت پتروشیمی فناوران با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری
۱۱. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر بازده دارایی های شرکت پتروشیمی فناوران با درنظر گرفتن نقش میانجی نوآوری
۱۲. بررسی تاثیر تجارت الکترونیکبر عملکرد مالی شرکت پتروشیمی فناوران با در نظرگرفتن نقش میانجی نوآوری
۱۳. تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم گیری مشتری ( مورد مطالعه : آپارتمان های لوکس منطقه یک تهران )
۱۴. بررسی آثار محدودیتهای مالی و هزینه نمایندگی بر سرمایه گذاری در تحقیق وتوسعه
۱۵. طراحی روشنوین انتخاب مدیران میانی و عملیاتی در نیروگاه سیکل ترکیبی با رویکرد تلفیقیBSC & MADM (مطالعه موردی: نیروگاه ترکیبی خوی )
۱۶. بررسی تعیین رابطه حمایت مدیران ارشد و سرپرستان بانکهای ملت خوزستان از سکوت سازمانی با رفتار شهروندی کارکنان
۱۷. بررسی تاثیر مولفه های داشبورد مدیریت بر پاسخگویی مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب- اهواز
۱۸. رتبهبندی مولفه های داشبورد مدیریت در شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب
۱۹. مدیریت استراتژیکدر شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی
۲۰. Impact of Information Technology on Operational Efficiency of LIC in Mysore District
۲۱. تاثیر نظام آراستگی ۵Sبر بهره وری کارکنان
۲۲. تاثیر نظام آراستگی ۵Sبر فرهنگ سازمان
۲۳. بررسی نقشاخلاق کسب و کار بر بازاریابی داخلی شرکت گاز تهران بزرگ
۲۴. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با هزینه سرمایه، هزینه بدهی و هزینه حقوق صاحبان سهام مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۵. نقشفرهنگسازمانی در موفقیت یا شکست سازمان
۲۶. رتبهبندی تامینکنندهگان مواد شیمیایی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
۲۷. رتبه بندی تامین کننده گان پودر هایندنس شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بااستفاده ازAHP و TOPSIS
۲۸. رتبه بندی تامینکننده گان پودر هایندنس شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با درنظرگرفتن ریسک تامین کنندگان
۲۹. تاثیرات فعالیتهای بازاریابی رسانه ی اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند و پاسخ مشتریان در صنعت برند
۳۰. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر مسئولیت اجتماعی با میانجی گری توانمندسازی کارکنان
۳۱. مدیریت مشارکتی و نقش آن در افزایش میزان رضایت شغلی و بهره وری نیروی انسانی سازمان
۳۲. بررسی مقایسه ای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نسبت به سواد والدین
۳۳. بررسی ارتباط بین پاداشمالی،انگیزش،عملکرد با بهره وری کارکنان(مطالعه موردی:شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)
۳۴. بررسی ارتباط بین سرمایه انسانی استراتژیک با بهبود عملکرد مالی(مطالعه موردی:پتروشیمی بندرامام)
۳۵. بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و روابط تجاری تولیدکنندگان شرکت های مواد غذایی (مطالعه موردی: شهرستان بهبهان)
۳۶. بررسی ارتباط بین سود و بازده سرمایه گذاری مشتریان بانک کشاورزی با استفاده از مدل اعتبارسنجی(مطالعه موردی:بانک کشاورزی شهرستان امیدیه)
۳۷. بررسی تاثیر عوامل یکپارچه سازی الکترونیکی تولیدکنندگان فعال و رضایت مشتریان نسبت به کیفیت خدمات(مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای پوشاک زنانه)
۳۸. بررسی رابطه بین مدیریت دانشمشتری و روابط تجاری تولیدکنندگان شرکت های مواد غذایی (مطالعه موردی: شهرستان بهبهان)
۳۹. نظارت عالیه بهره برداری مبتنی بر چرخه مدیریت دمینگ با رویکرد تبیین سیاست گذاری بهینه طرح و توسعه شبکه در بستر مطالعاتی شرکتهای توزیع نیروی برق کشور
۴۰. بررسی رابطه بین عزت نفس سازمانی و تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی
۴۱. تاثیر مولفه های هوش تجاری بر عملکرد مدیران اجرایی
۴۲. انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین پایدار
۴۳. تاثیر تکلیف شب بر یادگیری دانش آموزان
۴۴. نقش منابع انسانی در مدیریت آموزشی
۴۵. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اعتماد نهادی (مورد مطالعه : بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی)
۴۶. سنجش میزان اعتماد اجتماعی شهروندان به مدیریت شهری مشهد با استفاده از روش تاپسیس
۴۷. بررسی اهم چالشهای سرمایه گذاری خارجی در صنعت ساخت ایران در جهت ارتقاء تکنولوژی ساخت در کشور
۴۸. تاثیر مثبت اندیشی در افزایش بهره وری نیروی انسانی و تعالی سازمانی
۴۹. بررسی رفتارهای مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی درایران
۵۰. مطالعه میزان اثر گذاری بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش قابلیت بازاریابی(بانکداری سبز)
۵۱. رابطه اعتقادبه توحیددرسبک زندگی
۵۲. بررسی نقش معلمین درتربیت دانش آموزان
۵۳. بررسی عوامل موثر بر ریسک پذیری سرمایه گذاران صنعتی در شهرشیراز
۵۴. بررسی تاثیر هدفمندسازی یارانه ها بر میزان مصرف سوخت و آب، برق، گاز دردانشگاه شیراز
۵۵. اهمیت نقطه سفارش مجدد در زنجیره تامین
۵۶. بررسی سطح رضایت شغلی کارکنان اداره آموزش وپرورش ناحیه ۶ مشهدو ارائه راهکار جهت ارتقاءآن
۵۷. بررسی نقش مدیریت دانش در توسعه حرفه ای معلمان آموزش و پرورش
۵۸. بررسی موانع عمده بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی در جوامع درحال توسعه
۵۹. واکاوی عوامل تاثیر گذار بر برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی مدیریت وارتباط آنان با کارآفرینی
۶۰. محدودیت ناشی از فرآیند تصمیم گیری در استفاده از اطلاعات حسابداری مدیریت
۶۱. تاثیر مهارت یادگیری سازمانی بر توسعه خدمات با توجه به نقش میانجی گر سرمایه فکری (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد)
۶۲. تبیین جایگاه اخلاق اسلامی در اصول بازاریابی با رویکرد همسویی منافع سازمانی ورفاه اجتماعی
۶۳. بررسی رابطه بین فرح بخشی درکار و درگیری کارکنان در صنعت مد پوشاک
۶۴. بررسی علل بروز بی تفاوتی سازمانی در بین کارکنان به عنوان یک مسئله اداری
۶۵. نقش مدیران منابع انسانی در انگیزش و بهینه سازی عملکرد کارکنان
۶۶. بررسی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسط دوم دبیرستان حکمت واقع در شهرستان کارون استان خوزستان
۶۷. ارزیابی اختلالات اسکلتی عضلانی ووضعیت ارگونومیکی کارکنان بانکبه روش RULA
۶۸. کارآفرینی مبنای توسعه پایدار
۶۹. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک در تامین قطعات یدکی در صنعت پتروشیمی (موردمطالعه: پتروشیمی فن آوران)
۷۰. بررسی استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک جهت افزایش عملکرد صادراتی درصنعت پتروشیمی (مورد مطالعه: پتروشیمی فناوران)
۷۱. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی الکترونیکبر افزایش عملکرد صادراتی با درنظر گرفتن نقش میانجی متغیر بهره وری در صنعت پتروشیمی (مورد مطالعه: پتروشیمی فناوران)
۷۲. ارائه یکمدل تبلیغاتی برای توسعه مزیت رقابتی در صنعت چاپ
۷۳. بررسی تاثیر تبلیغات الکترونیکی بر مزیت رقابتی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه:صنعت چاپ)
۷۴. بررسی تاثیر هزینه های صرف مدل تبلیغاتی الکترونیکی و کمیت طراحی مدل تبلیغاتی الکترونیکی بر مزیت رقابتی در صنعت چاپ
۷۵. ارائه چارچوب شناسایی و تبیین عوامل مرتبط با رهبری تحول آفرین
۷۶. شناسایی و رتبه بندی شاخصهای موفقیت اجرای مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون استان مازندران
۷۷. رابطه فرهنگ اینترنتی و سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: ۱۳۹۷
۷۸. تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد هتلها با تاکید بر نقش میانجی برند (مطالعه موردی: شهر تهران)
۷۹. مطالعه تاثیر رسانه های اجتماعی آفلاین بر عملکرد هتلها با میانجی گری نوآوری (مطالعه موردی: شهر تهران)
۸۰. بررسی وضعیت عوامل موثر بر انگیزش کارکنان شهرداری شیراز از دیدگاه کارکنان و مدیران براساس تئوری هرزبرگ و ارائه راهکار
۸۱. تبیین و نقش تراکم ساختمانی در مدیریت های توسعه شهری شهرداری ها
۸۲. شناسایی و اولویت بندی استراتژی های مدیریت دانش در سازمان به روش سیستم های نرم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز
۸۳. بررسی و همبستگی مولفه های رقابت پذیری در دانشگاه های غیردولتی- غیرانتفاعی
۸۴. تاثیر استفاده از فضای مجازی بر بلوغ زودرس دختران
۸۵. تاثیر ویژگی های معامله گری تجارت اجتماعی و ادراک از پلتفرم بر قصد تجارت اجتماعی
۸۶. شباهت و تفاوت مدیریت استعداد و مدیریت منابع انسانی
۸۷. اهمیت، ضرورت و موانع اجرای مدیریت استعداد در سازمان ها
۸۸. استراتژی ها و سبک های حل تعارض
۸۹. ارزیابی استراتژی بازاریابی آنلاین با رویکردAHPمطالعه موردی شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ)
۹۰. توسعه گردشگری پایدار از طریق اکوسیستم کارآفرینی در ایران
۹۱. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خلق شیوه های نوین بازاریابی(اینستاگرام) در نسلY
۹۲. بررسی استراتژی های توسعه محصول و بازار با رویکرد پورتفوی(مشتری) در شرکت سیمان صوفیان
۹۳. بررسی رابطه باورهای اسلامی با سلامت عمومی و سرمایه اجتماعی در بین معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کردکوی
۹۴. شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان)
۹۵. بررسی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
۹۶. ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان برتر با استفاده از روشهای تصمیم گیری چندمعیاره ( مورد مطالعه: شرکت لاستیک سازی میرکو اصفهان)
۹۷. جایگاه پول مجازی در اقتصاد ایران
۹۸. نقش مدیریت دانش در آموزش های سازمانی
۹۹. سنجش عوامل تاثیرگذار در ایجاد نهادهای مربی گرا در ایران
۱۰۰. افزایش مسئولیت پذیری در نهادها مبتنی بر تبیین دینی مفهوم الگوی مشورت-مشارکت
۱۰۱. بررسی سیستم برنامه ریزی تولید بر مدیریت زنجیره تامین با استفاده از روشرگرسیون و مدلAMOS(مورد مطالعه: شرکت توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه)
۱۰۲. بررسی تاثیر قدرت اجتماعی برند برتصمیم خرید مشتریان
۱۰۳. بررسی جایگاه محیط زیست در توسعه بازاریابی سبز( مطالعه موردی: شرکتهای تولیدکننده لوازم یدکی خودرو در استان البرز)
۱۰۴. بررسی رابطه عوامل وابسته به محصول و موقعیتی با رفتار خرید ناگهانی مشتریان،در فروشگاه های زنجیرهای آویشن
۱۰۵. تحلیل تاثیر عوامل بازاریابی موثر بر صادرات پسته
۱۰۶. نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین
۱۰۷. تاثیر ریسک ادراک شده بر خدمات بانکداری الکترونیک(مطالعه ی موردی : همراه بانک شعب بانک شهر در شهرستان کاشان)
۱۰۸. تاثیر بکارگیری سبک مدیریتی ناب بر بهبود فضای توسعه منابع انسانی در شعبتامین اجتماعی شهر اصفهان با نقشواسطه ای اشتراک دانشو قابلیت های پویا
۱۰۹. بررسی تاثیر حرفه پرستاری و مامایی بر کارکنان و خانواده آنان در مربیان دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اراک
۱۱۰. بررسی استفاده از ظرفیت سامانه اتوماسیون مکاتبات اداری در حوزه تصمیم یاری مدیران شرکت های آب و فاضلاب (مطالعه موردی : ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام)
۱۱۱. تاثیر سلامت سازمانی و مهارت کارکنان بر روی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه : تامین اجتماعی شهر تبریز)
۱۱۲. بررسی و تعیین نحوه ی ارتباط قابلیتهای خرید سبز با عملکرد اقتصادی و زیست محیطی با در نظرگرفتن اندازه شرکت به عنوان عامل تعدیل گر: موردمطالعه ای شرکتهای تولیدی محصولات ارگانیکدر استان گیلان
۱۱۳. بررسی تاثیر استراتژی های منابع انسانی برعملکردکارکنان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی
۱۱۴. بررسی عوامل موثر بر فروش لوازم خانگی از طریق شبکه های مجازی
۱۱۵. بررسی موانع درون سازمانی و برون سازمانی بر عدم توسعه بیمه عمر در کشور
۱۱۶. تاثیر خودکارآمدی خلاقانه بر عملکرد : نقش اشتیاق کارآفرینانه به عنوان تعدیل گر روی این رابطه
۱۱۷. بررسی تاثیر شفافیت نقش بر عملکرد شغلی با نقش میانجی سلامت سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان فاطمی شهر اردبیل)
۱۱۸. تاثیر نام تجاری پایدار بر روی بهبود عملکرد کسب و کارآژانس های هواپیمایی فعال در شهر زنجان
۱۱۹. بررسی تاثیر تفکر انتقادی و ظرفیت انطباق پذیری بر خودشکوفایی شغلی کارکنان دهیاری های شهرستان اردبیل
۱۲۰. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ریسک پروژه های فن آوری اطلاعات با استفاده ازشبکه عصبی مصنوعی در شرکت عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر
۱۲۱. اتاق های هوشمند دریچه ای نوین به آینده صنعت هتلداری
۱۲۲. بررسی افزایش رضایت مشتری با پیاده سازی هوش تجاری در ساختارمدیریت زنجیره تامین مرتبط با تولید سفارشی
۱۲۳. تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی با نقش میانجی رضایت شغلی بر کارمندان بانک(موردمطالعه : بانک ملی، ملت، تجارت)
۱۲۴. تاثیر رفتار شهروند سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان
۱۲۵. نقش هوش تجاری در مدیریت زنجیره تامین شرکت ها جهت رسیدن به رضایت مشتری
۱۲۶. بررسی نقش چابکی سازمانی کارکنان با رضایت مشتریان شعب بانک آینده شهرستان تهران
۱۲۷. بازاریابی صنعتی و مدیریت ارتباط با مشتری
۱۲۸. تدوین راهبردهای توسعه طبیعت گردی در ایران بر اساس تحلیل مدلswot
۱۲۹. تدوین راهبردهای توسعه گردشگری ماجراجویی در ایران براساس تحلیلswot
۱۳۰. تدوین توسعه گردشگری ورزشی در ایران بر اساس تحلیلSWOT
۱۳۱. ارایه راه کارهایی جهت ارتقای گردشگری تلخ در ایران با استفاده از روشswot (مطالعه موردی شهر آبادان)
۱۳۲. بهینه سازی زنجیره تامین تولید انرژی الکتریکی از زیست توده های جنگلی تحت شرایط عدم قطعیت