عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

خبرنامه الکترونیک کیوسک، ویژه آذر ماه ۹۸ منتشر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در سامانه کیوسک، اخبار مرتبط با دانشگاه در سه گروه اخبار عمومی، اخبار سلامت و تندرستی و روابط عمومی دانشگاه جستجو و جمع آوری شده است.
اخبار عمومی شامل مجموعه اخبار در حوزه عمومی دانشگاه است که مرتبط با رویدادها و تحولات اخیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران، در رسانه ها منتشر می شود.
اخبار سلامت و تندرستی شامل مجموعه اخبار، گزارشات و مقالات آموزشی در حوزه سلامت و تندرستی است که توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه در رسانه ها منتشر شده است.
همچنین اخبار روابط عمومی دانشگاه نیز مجموعه اخبار واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران را در بر می گیرد.
براین اساس، منتخب اخبار این سامانه بصورت ماهنامه در دسترس مخاطبان سایت قرار خواهد گرفت و از این پس در پایان هر ماه، روابط عمومی دانشگاه خبرنامه الکترونیک را از مجموعه اخبار برگزیده سایتهای خبری، مطبوعات و نشریات تهیه و منتشر خواهد کرد.
مخاطبان این سامانه می توانند، شماره این خبرنامه، که برگزیده اخبار کیوسک در آذر ماه ۹۸ است را از آدرس کیوسک /آرشیو خبرنامه الکترونیک تهیه کنند.
همچنین با توجه به آنکه برخی اخبار در رسانه‌های جمعی منتشر می‌شوند، از این رو روابط عمومی دانشگاه امکانی را فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن اخبار تصویری را دریافت و در این سامانه بارگذاری کند.
خبر: نسیم قرائیان