عمومی | دانشگاه فرهنگیان

هشتمین جشنواره پژوهش و چهارمین جشنواره پویش دانشگاه فرهنگیان

هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان با شعار پژوهش اثر بخش، دانشجومعلم پژوهشگر و معلم طراز نظام، آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت پردیس های استان تهران؛  اولین روز از هشتمین جشنواره پژوهش و چهارمین جشنواره نوآوری های پژوهشی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان؛  شنبه اول دی ماه ۱۳۹۸ در پردیس نسیبه تهران در حال برگزاری است.
در مراسم افتتاحیه این جشنواره دکتر سید محسن موسوی مدیرکل  برنامه ریزی و امور پژوهشی با بیان دستاوردهای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: فعالیت ها در معاونت پژوهشی روز به روز بهتر و ارتقاء می یابد.
وی افزود: در ۷ سال گذشته تنها ۲۰جلد کتاب منتشر شده بود که در سال گذشته این تعداد ۳ برابر شده است.
دکتر موسوی ادامه داد:  تاریخ تربیت معلم در استان ها؛ استاد تاریخی تربیت معلم؛ دارالمعلمین و دارالمعلمات؛ مطالعه تطبیقی تربیت معلم در ۱۴ کشور؛ تاریخ شفاهی تربیت معلم و مردان و زنان تاثیر گذار در تربیت معلم از جمله ۳۱ عنوان کتاب های منتشر شده دانشگاه فرهنگیان است.
وی با بیان اینکه گرند و پژوهانه در حال ارسال به استان ها است، تصریح کرد: فعالیت های پژوهشی اساتید افزایش یافته است و تشویق مقالات، حمایت از تالیف و ترجمه کتاب، حمایت ازپایان نامه و رساله دکتری، حمایت از طرح های پژوهشی استانی، تصویب مصوبات کارگشا برای اعضای هیات علمی، اجرای کارگاه های منظم برای اساتید و دانشجو معلمان از جمله اقدامات انجام شده است.

شایان ذکر است انتخاب و تقدیر از پژوهشگر برتر، کارشناس پژوهش برتر، کتابدار برتر، طرح پژوهشی برتر، کتاب(تالیف/ترجمه) برتر، دانشجوی پژوهگر برتر و رساله و پایان نامه برتر از برنامه ها و اهداف این جشنواره است.