عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون عملی صلاحیت بالینی

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون عملی صلاحیت بالینی در هفدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، ویدا طیبی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط  از تاریخ یکم آغاز و تا پانزدهم دی ماه ادامه دارد، اظهار کرد: اعلام آمار و اسامی داوطلبان هر دانشگاه به دانشگاه مرکز منطقه آمایشی تا هفدهم دی ماه صورت می گیرد .

وی مهلت تعیین دانشگاه های محل برگزاری آزمون در هر منطقه و اعلام اسامی آن ها به همراه آمار داوطلبان دانشگاه ها به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی را، تا بیستم دی ماه عنوان کرد .

طیبی گفت: اعلام ظرفیت دانشگاه های برگزارکننده آزمون به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی جهت ثبت نام دانش آموختگان بهمن ۱۳۹۴ و بعد از آن که هنوز گواهی آزمون صلاحیت بالینی را دریافت نکرده اند و قصد شرکت در آزمون پذیرش دستیارتخصصی بالینی دوره (۴۷) سال ۱۳۹۸ را دارند، تا بیست و سوم دی انجام خواهد شد .

وی یادآور شد: اطلاع رسانی به نحو مقتضی در مورد ثبت نام دانش آموختگان بر اساس ظرفیت اعلام شده دانشگاه ها از طریق پورتال دانش آموختگان در بازه زمانی بیست و هشتم دی ماه لغایت دوم بهمن سال جاری انجام می شود .

به گفته مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی، تعداد شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان آزمون به همراه نمرات ایستگاهی و کل آنان تا بیست و ششم بهمن و ارسال مستندات و فرمهای تکمیل شده نظرسنجی آزمون دهندگان تا سی ام بهمن ماه اعلام می شود.