عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آیین معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش ایسنا بوشهر، دکتر آریا الستی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید بنیاد نخبگان استان بوشهر بابیان اینکه پیشرفت در گرو حضور نخبگان است، افزود: با نگاه نخبه پروری و جذب نخبگان می‌توان زمینه‌های توسعه و پیشرفت جامعه را هموار کرد.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در کشورمان به سمت اهداف متعالی که انقلاب اسلامی برای ما تعریف کرده برویم باید کاری کنیم تا نخبگان در بطن جامعه زاییده و پرورش داده شوند.
دکتر الستی ادامه داد: چه‌بسا اگر زمینه‌های رشد و پرورش نخبگان را فراهم کنیم از مهاجرت نخبگان پیشگیری شده و بتوان از ظرفیت آنان استفاده بیشتری کرد.
وی با اشاره به‌ضرورت تعامل بین بخشی گفت: با هماهنگی و تعامل، ایجاد حلقه اتصال بین جامعه و نخبگان و زمینه‌سازی برای اتفاقاتی که باید در حوزه اثرگذاری نخبگان رخ دهد می‌توان کاری کرد تا از ظرفیت و توان نخبگان استفاده بیشتری کرد.
معاون نخبگان و سرآمدان بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: در مبحث تدوین اسناد توسعه دانش‌بنیان، استان بوشهر اولین استان است و قرار شده که سند توسعه استان بوشهر به‌عنوان نمونه در اختیار استان‌های دیگر قرار بگیرد.
آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد نخبگان استان بوشهر با حضور معاون نخبگان و سرآمدان بنیاد ملی نخبگان کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و فرهیختگان استان در استانداری بوشهر برگزار شد و در این آیین از تلاش‌های دکتر رضا آذین رییس قبلی بنیاد نخبگان بوشهر تقدیر و دکتر الله کرم اخلاقی، معاون آموزشی بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر وعضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر به‌عنوان رییس جدید این بنیاد معرفی شد.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI