عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع)دانشگاه آزاداسلامی قم برگزار شد

بخش کتبی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قم همزمان با سراسر کشور در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قم،بخش کتبی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قم همزمان با سراسر کشور باحضور ۵۵۰ قرآن پژوه درسطح اساتید و دانشجویان در مسجد الرسول (ص) مجتمع دانشگاهی پردیسان و سالن اجتماعات غدیر دانشکده علوم پایه و پزشکی  و آموزشکده سمابرگزار شد.

دبیر کانون قرآن و عترت (ع) واحد قم با اشاره به اینکه این دوره ازمسابقات در دو رشته تفسیر سوره زمر و زندگانی چهاده معصوم ویژه اساتید و ۹رشته دانشجویی برگزار شدافزود:نتایج بخش کتبی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت تا تاریخ  پنجم دیماه اعلام و پس از آن به نفرات برتر براساس آیین نامه سازمان مرکزی  هماهنگ سنوات گذشته اهدا خواهد شد.

محمد صادق احمدی با اشاره به اینکه نفرات برتر استانی در مرحله کشوری به رقابت خواهندکردافزود:الحمدالله هر ساله جمعی ازدانشجویان و اساتید استان قم درمرحله کشوری وجشنواره ملی رتبه های برتر را کسب می نمایند.

گفتنی است،سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و هیات همراه،از فرآیند انجام بخش کتبی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) در این واحد دانشگاهی بازدید کردند.