علوم پایه | دانشگاه ارومیه

دکتر حب نقی: همواره از انتقادات و پیشنهادات با کمال میل استقبال کرده ایم

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه ارومیه با اعضای هیئت علمی دانشکده معماری شهرسازی و هنر این دانشگاه با اشاره به اینکه این سومین جلسه هم اندیشی در این سال تحصیلی بوده و ادامه از جلسات سال گذشته است، گفت: هدف از این جلسات استفاده از انتقادات و پینشهادات همکاران محترم در جهت پیشرفت دانشگاه است  و ما هم از این انتقادات و پیشنهادات استقبال می کنیم .

دکتر ناصر ثبات ثانی رئیس دانشکده معماری شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشکده گفت: در این سال تحصیلی تعداد دانشجویان این دانشکده از حدود ۵۰۰ نفر به ۷۲۶ نفر رسیده است بر همین اساس ما نیاز به تقویت تعداد اعضای هیئت علمی گروه های مختلف این دانشکده داریم.

دکتر ثبات ثانی ضمن اشاره به این نکته که هر ساله چندین نفر از این دانشکده با رتبه های تک رقمی در کنکور ارشد قبول می شوند، ادامه داد: ایجاد کارگاه مرمت، ایجاد کارگاه برش یونولیت،  اسکنر ، تجهیز گروه ها، تجهیز سالن مطالعه، تجهیز سایت کامپیوتر، آسفالت و مبلمان محوطه، برگزاری مداوم جلسات هیئت رئیسه و آموزشی دانشکده، ایجاد فضاهای نمایشگاهی در راه روها و سالن ها، تاکید بر پیشبرد دانشکده با مشورت از جمله اقداماتی هست که دانشکده آنها را انجام داده است .

همچنین دکتر مناف پور معاون پشتبانی دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه گزارشی از روند پروژه مقام سازی این دانشکده ارائه داده و گفت امیدواریم که به زودی این پروژه به پایان برشد.

کمبود اعضای هئیت علمی در گروه های این دانشکده، میزان گرنت، مسائل مربوط به بورسیه ها از جمله مواردی بود که در این جلسه از سوی اعضای هیئت علمی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.