عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

پیام تبریک ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به مناسبت سال نو




همکاران گرامی

با سلام و دعای خیر؛

با یاری خداوند متعال، در آستانه پشت سر گذاشتن یک سال کاری قرار گرفته‌ایم و می‌رویم تا سالی دیگر را با سرافرازی برای خدمت به میهن اسلامی‌مان آغاز نماییم. علی‌رغم وجود کم و کاستی‌ها، شما عزیزان توانستید در سال 1396 در بخش‌های پژوهشی، آموزشی، ترویجی، تولیدی و عمرانی اقدامات ارزشمندی انجام دهید. تحقیقات کاربردی به همت شما بیشتر از گذشته در خدمت بخش کشاورزی استان قرار گرفت که مصداق عینی آن در افزایش تولید محصولات کشاورزی نمایان شد. همچنین آموزش هدفمند در قسمت‌های مختلف بالاخص آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام، آموزش ضمن خدمت کارکنان و بهره‌برداران با تلاش شبانه‌روزی همکاران محقق گردید.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مجموعه از تلاش‌های همکاران بزرگوار که به انحای مختلف باعث پیشرفت و اعتلای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل شده اند تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه ایزد منان سلامتی، سعادت و سربلندی برای همگان آرزومندم.

در آستانه سال نو، پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت را حضور همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم سال 1397، سالی پر خیر و برکت و سرشار از موفقیت و توفیقات روزافزون الهی برای شما و خانواده محترمتان باشد.

ارادتمند

حسین کربلائی خیاوی