عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جلسه تیم رهبری و مدیریت بیمارستان سینا


به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا به نقل از لیدا کربلایی، دبیر کمیته های این مرکز، جلسه تیم رهبری و مدیریت بیمارستان سینا با حضور مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس، دکتر محمدرضا خاجوی، مدیر بیمارستان، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان، سوریا بابایی، مدیر پرستاری، کارشناسان بهبود کیفیت و سایر اعضا کمیته دوشنبه ۲۵ آذرماه سال ۹۸ در سالن شورای مدیریت بیمارستان برگزار شد.
در این نشست، گزارش وضعیت، اقدامات و مشکلات واحد رسیدگی به شکایات توسط صدیقه تقی زاده، مسئول رسیدگی به شکایات ارائه شد.
همچنین آمار فراوانی شکایات در شش ماهه ابتدایی سال ۹۸ ، بررسی مقایسه ای درصد شکایات در ۶ ماهه اول سال ۹۷ با شش ماهه اول سال ۹۸ به تفکیک رده های پزشکی، پرستاری ، اداری، پشتیبانی و همچنین به تفکیک حیطه ها و همچنین فراوانی شکایات ثبت شده بر حسب نوع شکایت در جلسه ارائه شد.
در ادامه جلسه به اقدامات انجام شده بیمارستان در راستای شاخص های اعتبار بخشی مانند؛ نصب اطلاعیه ها و پوستر های سامانه های رسیدگی به تخلفات تعرفه ای در پذیرش، رسیدگی به شکایات ۱۹۰ در پذیرش و ترخیص، اورژانس، درمانگاه و نصب پوستر های اطلاع رسانی واحد شکایات معاونت درمان و دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه پرداخته شد.
مهندس مخبر در این جلسه از استاد ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان در راستای پاسخگویی به شکایات بیماران و همراهان قدردانی و تشکر کرد.

خبر: رضا آسیابی