عمومی | دانشگاه لرستان

مقام دوم دانشگاه لرستان در رقابتهای بدمینتون منطقه پنج کشور


تیم دانشجویی بدمینتون دانشگاه لرستان، به مقام دوم رقابتهای منطقه پنج کشور، دست یافت.

رقابتهای بدمینتون منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی، برگزار شد.

در این رقابت‌ها، مقام اول تیمی را تیم دانشگاه کردستان، مقام دوم تیمی را دانشگاه لرستان و مقام سوم تیمی را به صورت مشترک، تیم‌های دانشگاه رازی کرمانشاه و دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی، به دست آوردند.

همچنین در بخش بازیهای آزاد، دانشگاه لرستان، مقام دوم سینگل (انفرادی) توسط یاسین سپهوند، مقام سوم سینگل (تک نفره) توسط محمدرضا اسدی و مقام دوم دوبل (دو نفره) توسط احمدرضا ویسکرمی و امید کشوری را از آن خویش کرد.

بدین ترتیب، تیمهای دوبل و تک نفره دانشگاه لرستان، توانستند سهمیه حضور در رقابتهای المپیاد دانشجویی کشور را که قرار است تابستان سال آینده در گیلان برگزار شود، کسب کنند.

اسامی اعضای تیم دانشگاه لرستان:

یاسین سپهوند، احمدرضا ویسکرمی، محمدرضا اسدی، امید کشوری، آرمین صفربیرانوند.

مربی تیم: مجتبی میرزاده.

سرپرست تیم: حسین بیرانوند.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان، احسان احمدی است .

منطقه پنج کشور براساس تقسیم­بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل: دانشگاه لرستان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه ایلام، دانشگاه کردستان، دانشگاه آیت­ الله­ العظمی بروجردی، پارک علم و فناوری لرستان، پارک علم و فناوری کردستان، پارک علم و فناوری کرمانشاه و پارک علم و فناوری ایلام می­شود .

دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، در این رابطه، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، می­گوید: «اینگونه موفقیت‌های دانشجویی، با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه، تلاش و کوشش دانشجویان، مربیان و مدیران تربیت‌بدنی به دست آمده است و خوشحالم که تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان توانسته‌اند موفقیت‌های متعددی در مسابقات مختلف، به ویژه مسابقات منطقه پنج دانشگاههای کشور در سال­های اخیر، کسب نمایند».

دکتر یونسی، توضیح می­دهد:« خوشبختانه برنامه‌ریزیها و سرمایه‌گذاریهای زیرساختی خوبی از جمله تجهیز و نوسازی سالن‌های ورزشی در دانشگاه لرستان صورت گرفته است که نتیجه‌اش، رقم خوردن موفقیت‌های ورزشی دانشجویی در رقابت‌های گوناگون معتبر دانشجویی برای دانشگاه لرستان است».