انتشار مقالات دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری
مقالات دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۷ تا ۲۲ آذر ۱۳۹۷ توسط انجمن مدیریت فناوری ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۲۲ مقاله شامل ۳۷۹ صفحه ارائه شده است.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری به صورت زیر می باشد:
۱. آیا سطح حقوق مالکی تفکری بر انتخاب کشور مقصد نخبگان مهاجر اثرگذار است
۲. بررسی سیر تحول و تکامل فصلنامه مدیریت نوآوری مبتنی بر رویکرد تحلیل محتوا
۳. آسیب شناسی اکوسیستم شرکتهای مشاوره مدیریت در حوزه فناوری و نوآوری (مطالعه موردی: شرکتهای مشاوره مدیریت فناوری و نوآوری ایران)
۴. چگونه رژیم های فناورانه، سیاستی و بازار بر پنجره های فرصت یک صنعت با محصولات و سامانه های پیچیده تاثیر می گذارند (صنعت توربین های گازی در ایران)
۵. تدوین استراتژی و ارزیابی تکنولوژیهای فرآیند تولید با رویکرد سبد تکنولوژی (مطالعه و بررسی تجربه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
۶. Selection of Pilot Plant Furnace Technology of Khuzestan Steel Factory Using Fuzzy TOPSIS
۷. شناسایی و تحلیل چالش های شکل دهی شبکه همکاری مهندسی شده (مطالعه موردی شبکه همکاری توسعه مانیتورینگ علائم حیاتی)
۸. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی مهندسی مجدد فرآیندها (BPR) در پارکهای علم و فناوری
۹. پابرجایی راهبردهای مشارکت اقتصادی دانشگاه ها در کشور با استفاده از روش سناریو
۱۰. سنجش کارایی نوآوری شرکتهای چهار صنعت پیشرفته منتخب ایران، با استفاده از مدل جمعی تحلیل پوششی داده ها
۱۱. ارائه چارچوب طراحی سازمان در اتحادهای استراتژیک بین المللی مبتنی بر فناوری
۱۲. مروری بر رهیافت های توسعه پلتفرم های فناورانه: با تمرکز بر پلتفرم محصول
۱۳. بررسی عوامل موثر بر عملکرد نوآورانه بنگاه های کوچک نوآور تملک شده توسط بنگاه های بزرگ
۱۴. استخراج اصول طراحی زیست بوم کسب و کار مطالعه موردی: جویشگر بومی، رایانش ابری، کلان داده و اینترنت اشیا
۱۵. تحلیل تاثیر مدیریت دانش بر آینده نگاری فناوری با تاکید بر نقش میانجی هوشمندی فناوری
۱۶. بررسی تاثیر متغیرهای جهت گیری های کارآفرینانه و مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری بنگاه با تاکید بر نقش میانجی متغیر هوشمندی فناوری مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان
۱۷. ارائه چارچوبی جهت تحلیل چالش های همکاری دانشگاه-صنعت (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ)
۱۸. پیاده سازی فرآیند توسعه محصول جدید بر مبنای مدل هفت مرحله ای کوپردر ارتقای سطح فناوری توربین گازی MGT-۷۰(۳)
۱۹. ارائه الگویی از تاثیر هم تکاملی بازیگران اکوسیستم نوآوری بر برساخت اجتماعی نوآوری تکنولوژیک
۲۰. تکامل زیستبوم بنگاه های جدید فناوری نانو در فرایند توسعه محصول جدید
۲۱. Advancing a Network Theory-Based Methodology for Mapping Nexus Suppliers in Technology Transfer Collaborations
۲۲. Opportunity Identification and Different Knowledge Sources of Entrepreneurship