عمومی | دانشگاه فرهنگیان

باور ما این است که وجود دانشگاه به وجود موثر دانشجومعلمان وابسته است​

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در جمع دبیران شورای صنفی کشور با اشاره به  سخن امیرالمومنین(ع) در حکمت ۵۴ که هیچ ثروتی همچون عقل نیست، هیچ فقری چون نادانی و ارزشی بهتر از ادب و پشتیبانی بهتر از مشورت نیست بیان کرد: هرچه انسان از عقل بهره بیشتری ببرد توفیقات بیشتری نصیب او خواهد شد. ایشان افزود: همانطور که وجود همه ما به وجود امام زمان (عج) است باور ما این است که وجود دانشگاه به وجود موثر دانشجومعلمان وابسته است.

ایشان خطاب به دانشجومعلمان بیان کرد: اگر خودتان را باور داشته باشید آنوقت می توان به این دانشگاه تکیه کرد. ایشان در خصوص مطالبه گری دانشجویان تصریح کرد: مطالبه گری صحیح تاثیر مهمی بر انجام کارها خواهد گذاشت اما به شرطی که با جدیت و متانت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به عملکرد خوب دانشگاه در جذب و پذیرش دانشجومعلم به مسئله امکانات رفاهی پرداخت و افزود: در این بخش باید همتراز با تعداد پذیرش دانشجو عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر در پایان با بیان اینکه حیات جامعه با حیات دانشگاه پیوند دارد خصوصیات دانشگاه بالنده را: اراده محکم و عزم ملی، شناخت خود و پیرامون، برنامه ریزی و پایبندی به برنامه، حرمت و ارزیابی مداوم برشمرد.