عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

نخستین رویداد "ایده شو" در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

وبدا؛ رئیس گروه توسعه فناوری و ریاست مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نخستین رویداد "ایده شو" در این دانشگاه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر کوروش اشرفی افزود: با انتخاب ۱۱ ایده از بین ۴۰ ایده ی ارسالی به دبیرخانه ی ایده شو، هریک از ایده پردازان به مدت ۴ دقیقه به بیان ایده خود مقابل حضار پرداختند.
وی تصریح کرد: در ۴ دقیقه پایانی ایده پردازان می بایست به سوالات داوران درباره ایده، بازار آینده، قیمت تمام شده و دیگر شاخص های ارزیابی پاسخ می دادند.
به گفته وی، در ادامه با رای گیری از حضار، ۵ ایده انتخاب شد تا داوران بر اساس امتیازهای کسب شده به رتبه بندی آنان بپردازند.
دکتر اشرفی تصریح کرد: برهمین اساس ۵ ایده برتر شامل: لباس ویبراتور پیشگیری کننده از ایجاد زخم بستراز سارا سلیمانی، طراحی و تولید اپلیکیشن آموزشی-ارزیابی diagn & drug از فاطمه خالدی و تدوین طرح نیازسنجی رسمی و پنهان کوریکولوم مبتنی بر توانمندی دوره پزشکی عمومی در راستای مدل پاسخگویی اجتماعی CARE از بهاره مولوی، تهیه ورمی کمپوست از طلای کثیف خوابگاه دانشگاه از سوی زکیه قنبری و ماسک نانو زیست تخریب پذیر ضد باکتریال و معطر از محمد قربانی معرفی شدند.
رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: این رویداد یک روزه با محوریت فناوری های حوزه سلامت و به همت مرکز رشد، فناوری و سلامت دانشگاه، روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه در سالن ابن سینا برگزار شد.