انتشار مقالات ششمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران
مقالات ششمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۸ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر مشهد برگزار شده است.در این رویداد ۲۴ مقاله شامل ۲۲۷ صفحه ارائه شده است.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از ششمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران به صورت زیر می باشد:
۱. Review of storytelling characteristics in architecture education
۲. اهمیت استفاده از نظرات دانشجویان در بهبود کیفیت آموزشی برنامه های کارشناسی مهندسی: مطالعه موردی استفاده از این نظرات در بازنگری برنامه کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۳. ارزیابی برنامه آموزشی کارشناسی معماری ایران از منظر طراحی ساختمانهای انرژی کارآمد
۴. ارزیابی تاثیر استفاده از نرم افزارهای CAD در آموزش دروس گرافیک مهندسی
۵. بررسی تغییرات لازم در محتوای دروس گرافیک مهندسی، مطابق با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش داده کاوی هایبریدی مبتنی بر بکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چند معیاره DEMATEL به صورت فازی
۶. بررسی شاخص های موثر در طراحی دانشکده های مهندسی
۷. مقایسه تطبیقی محتوای برنامه درسی کارشناسی مهندسی معماری با برنامه توسعه کارآموزی
۸. ۱۰ توانایی آینده ساز برای دانشجویان مهندسی
۹. مواجهه پدیدارشناسی دانشجویان مهندسی از مولفه های آموخته شده اخلاق حرفه ای
۱۰. ارتقای کیفیت ارائه دروس تخصصی اختیاری مهندسی با همکاری صنعت
۱۱. چرا دانشگاه های ایران در تحقق نظام های یادگیری الکترونیکی موفق نبوده اند (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاه های ایران و ترکیه)
۱۲. A heuristic method for curriculum planning based on students’ interest
۱۳. بررسی محرک های نوآوری در آموزش و اشتغال مهندسی انرژی
۱۴. KNToosi MathTools: Series of Interactive Visualization Tools for Better Learning of Abstract Mathematical Concepts in Engineering
۱۵. مطالعه تطبیقی برنامه آموزش مهندسی نفت در دانشگاه های برتر اروپا و کانادا به منظور ارائه راهکارهای بهبود عملکرد نظام آموزش مهندسی نفت در دانشگاه های ایران
۱۶. نقد درس آشنایی با مهندسی برق مطالعه موردی: گروه مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد
۱۷. بررسی تاثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه آهن
۱۸. پیاده سازی سبک آموزش دانشجو محور در تدریس دروس مهندسی
۱۹. انواع دکترای مهندسی و ضرورت تربیت هر نوع
۲۰. دعوتی برای تبادل نظر در جهت تسهیل اجرای آموزش اخلاق مهندسی در دوره های مهندسی در ایران
۲۱. لزوم ارتقای رویکرد حفاظت از محیط زیست در آموزش مهندسی
۲۲. الگوی توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی به منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی
۲۳. اهمیت توجه به تفاوت شیوه های یادگیری دانشجویان درآموزش های میان رشته ای
۲۴. مهندسی حرفه ای: حرفه ای گرایی و اخلاق حرفه ای