عمومی | دانشگاه نیشابور

سخنرانی جناب آقای قربانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور، قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان نیشابور

جناب آقای قربانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیشابور، در روز جمعه ۲۲ آذرماه، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه را به مناسبت سالروز شهادت ایه الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه انجام دادند. گزیده ای از سخنان ایشان:

با توجه به نعمتهای فراوان خداوند به انسان در زندگی و مهمترین این نعمتها در حوزه اجتماعی، تشکیل حکومت دینی در ایران با همت مردم، وحدت و یکپارچگی، رهبری های امام امت با تکیه بر آموزه های دینی، و حمایتهای خداوند، شکر گزاری از این نعمت تلاش برای حفظ و اقتدار آن میباشد. دشمن از ابتدا تمام تلاش خود را درقالب تهدیدهای نظامی ،تحریمهای ناجوانمردانه، جنگ نرم و ترور شخصیتهای تاثیر گزار در جامعه اجرایی کرده تا بتواند چرخه پر سرعت این رشد را متوقف نماید، که تا کنون به برکت بصیرت مردم و رهبری های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب موفق نشده است.

یکی از این ترورها ترور ایه الله مفتح بود. چرا که ایشان یکی از حربه های دشمن را شناحته و در صدد رفع آن بود. تهدید نرمی به نام جدایی حوزه و دانشگاه و تفرقه انداختن بین این دو قشر تاثیر گزار جامعه. وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت علم و دین، یعنی فعالیت تاثیر گزار موسسه علم و دین برای رشد و ارتقاء این نظام دینی.