اولین جلسه سامانه نگاه و بسته بین المللی سازی آموزش در دانشکده پزشکی برگزار شد
وبدا؛ سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جلسه سامانه نگاه و بسته بین المللی سازی آموزش در دانشکده پزشکی خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت؛ دکتر برزو خالدی فر افزود: اولین جلسه آموزشی سامانه نگاه و بسته بین المللی سازی آموزش دانشکده ها، در بیست و چهارمین روز از آذرماه ۹۸، در دانشکده پزشکی برگزار شد.
به گفته وی، این جلسه با حضور ریاست دانشکده، کلیه معاونین و مدیران گروه های آموزشی پایه و بالینی، مدیر بین الملل دانشگاه و مسئول فناوری اطلاعات و بسته بین المللی سازی معاونت آموزشی دانشگاه، با هدف آشنایی و آموزش کار با سامانه نگاه و ضرورت و راه کار های بین المللی سازی آموزش برگزار گردید.
به گفته وی، در این جلسه ابتدا روند پیشرفت پروژه راه اندازی و بهره برداری از سامانه نگاه ارائه گردید و سپس توضیحاتی در خصوص امکانات و نحوه کار با این سامانه ارائه شد.
دکتر خالدی فر افزود: در پایان نیز در خصوص اهداف و ضرورت بین المللی سازی آموزش و همچنین راهکارهای موجود جهت پیشبرد اهداف این بسته در دانشکده ها بحث و گفتگو شد.