عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

دکتر فلاحی: تجلیل از پژوهشگران برتر باعث ایجاد انگیزه می شود

کاظمی ذهابی/وبدا

همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان دوشنبه بیست و پنجم آذرماه در مجتمع دانشکده بهداشت و پیراپزشکی گلدشت خرم آباد برگزار شد.

به گزارش وبدا لرستان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این همایش گفت: برگزاری برنامه های تجلیل از پژوهشگران برتر باعث ایجاد انگیزه در سایر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام طرح های پژوهشی می شود.

دکتر ابراهیم فلاحی با معرفی برنامه های پژوهشی دانشگاه،عنوان کرد: برای انتخاب پژوهشگران برتر از شاخص های علم سنجی و مقالات در بازه ی زمانی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ استفاده کردیم.

وی اظهار کرد: بررسی مقالات در برخی موارد در چند نمایه بودند که ما بالاترین نمایه را در نظر گرفتیم.

معاون تحقیقات دانشگاه گفت: در بخش دانشجویی از سرپرستان کمیته های دانشجویی مستندات لازم را دریافت کردیم.

در این همایش همچنین دکتر بهرام دلفان متخصص فارماکولوژی و دکتر هرمز محمودوند متخصص جراحی عمومی به نمایندگی از اعضای هیات علمی فعال در امور پژوهشی راهکارهای ارتقا کمیت و کیفیت پژوهش و حرکت به سمت پژوهش های کاربردی و فناوری را عنوان کردند.

در این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاونین تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشکده بهداشت و پیراپزشکی، مدیر حراست دانشگاه و رئیس دانشکده بهداشت و تغذیه از پژوهشگران برتر در حوزه های مختلف دانشگاه تجلیل شد.