عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایده پردازی، کار تیمی و بازاریابی شبکه ای در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل

به گزارش روابط عمومی؛ کارگاه‌های دو روزه آموزشی با عناوین ایده پردازی، کارتیمی و بازاریابی شبکه ای روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه با حضور کارشناسان، اساتید خبره و دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل برگزار گردید.

در این کارگاه سیدغلامحسین خلیلی موسوی معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری آموزشکده پسران اردبیل با اشاره به ضرورت مهارت‌ پروری و ترویج ایده‌های نوین، از دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان متولی ایده‌های خلاق و نوآور در رفع نیازهای بازار صنعت کشور یاد کردند.

در ادامه دکتر عباس حیدری دبیر مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل بر ضرورت تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای شکل گیری ایده‌ها و ایجاد پیش زمینه در دانشجویان برای ارتباط هرچه بشتر با صنعت تاکید کرد.

این کارگاه‌ها با اهداف انجام اصلاحات در سیستم‌های آموزشی بر مبنای مفاهیم خودکارآمدی و اعتماد بنفس به عنوان استراتژی‌های پیشنهادی برای پل زدن در شکاف بین دانش و عمل برگزار شد. کارگاه‌های مزبور به صورت تعاملی محور و با تدریس کارآفرینان برتر برای ایجاد استقلال فکری و اکتساب مهارت و کارآیی دانشجویان صورت گرفت.

از مزایای بازاریابی شبکه ای به پتانسیل درآمد، عدم نیاز به کارمند، انعطاف‌پذیری، آزادی عمل و به حداقل رسیدن مخاطرات کاری اشاره شد.