عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

بازدید مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

بازدید مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از واحد آموزش جهرم

حجت الاسلام حسین سعیدیان مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از پردیس آموزش کشاورزی جهرم وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی پردیس آموزش جهرم، حجت الاسلام حسین سعیدیان مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به اتفاق آقایان دکتر حسینی معاون برنامه ریزی مرکز، حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، دکتر زرگری رئیس پردیس آموزش جهرم از پردیس و امکانات موجود در این واحد آموزشی بازدید بعمل آوردند.

دکتر زرگری با ارائه گزارشی از عملکرد  این واحد  به بیان مشکلات موجود در گسترش و تجهیز کارگاه های آموزشی،آزمایشگاه ها و تجهیز واحد فرهنگی پرداخت و خواستار حمایت نماینده ولی فقیه در سازمان در حل مشکلات این واحد شد که حجت الاسلام والمسلمین سعیدیان  قول مساعد جهت تعدیل مشکلات این واحد دادند .

زرگری با اشاره به رویکرد آموزشی دوره های تخصصی این واحد گفت: برگزاری دوره های مختلف کوتاه مدت تخصصی در حوزه های  کشاورزی و امور دام  مورد نیاز جامعه با مبنای تغییر الگوی کشت  و دوره های کم آب بر و آموزش ۳ ۰ هزار نفر روز در سال ۱۳۹۷ از اهم فعالیت های آموزشی کوتاه مدت  این واحد بوده است. این دوره ها باعث اشتغال و کارآفرینی برای ۱۹۱ نفر بطور مستقیم در قالب ۵۵ کارگاه تولیدی در یازده شهرستان تحت پوشش این واحد شده است. همچنین دوره های سنجش مهارت کشت گیاهان دارویی و زعفران و تولید نهال و جنگل کاری در این واحد در حال اجرا می باشد. این واحد تاکنون موفقیت ها و دستاوردهای بسیاری به دست آورده که امید است این دستاوردها روز به روز افزایش یابد تا بتواند در حل مشکلات استان و کشور سهم بیشتری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان با تاکید بر برگزاری دوره های فناور، ضمن تشکر از فعالیت های این واحد خواستار تلاش و کوشش بیشتر در سال حمایت از رونق تولید شدند و در پایان نمازجماعت به امامت حجت الاسلام سعیدیان در واحد آموزش جهرم برگزار گردید .