عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

ارتقای سطح دانش و مهارت فنی و دسترسی آسان‌تر گیرندگان خدمت مدنظر قرار دارد


مدیر نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه ارتقای سطح دانش و مهارت فنی و دسترسی آسان‌تر گیرندگان مدنظر قرار دارد گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و راحت به هموطنان در حوزه غذا از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر محمد کاظم‌زاده در کمیته آموزش و پژوهش مدیریت غذا که با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی مطلوب‌تر برگزار شده بود اظهار کرد: در زمینه ارائه خدمات مطلوب و آسان به گیرندگان خدمت از همه توان خود بهره خواهیم گرفت.

وی در این جلسه ضمن تاکید بر ارتقای کیفیت دوره های آموزشی در راستای اهداف بلند مدت این حوزه اظهار داشت: کمیته مدیریت نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با هدف ارتقای سطح آگاهی بیشتر کارشناسان با راهکار های آموزشی و بهره‌گیری از تجارب ارزنده برگزار شده‌است و بنده از هرگونه پیشنهاد یا انتقادی در راستای ارتقاء دانش و مهارت فنی و همچنین دسترسی آسان‌تر و بهتر گیرندگان خدمات یا همان مراجعین  به ارائه خدمات مطلوب استقبال خواهم کرد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت بویان زربافت سینا که از سال۹۷ به عنوان بخش خصوصی مسئولیت برگزاری دوره های آموزشی مورد نطر معاونت غذا و دارو را عهده دار شده اند گزارش عملکرد سالیانه خود را ارائه کرد.

پایان‌بخش این نشست، ارائه گزارش عملکرد هر یک از اعضای کمیته که متشکل از کارشناسان حوزه غذا بود و هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در رابطه با کیفیت دوره‌های برگزار شده اعلام کردند.