عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

راه پیشرفت برای دانشجویان ورزشکار هموار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: «باید با به‌روز کردن امکانات ورزشی در برخی از رشته‌ها، راه پیشرفت را برای دانشجویان مستعد و ورزش‌دوست هموار کنیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
دکتر ابراهیم رحیمی افزود:شما دانشجویان می توانید با بدست آوردن عناوین مختلف قهرمانی و کسب موفقیت های استانی، کشوری و حتی جهانی برای دیگر دانشجویان سرلوحه و الگو باشید.
وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با به روز کردن امکانات ورزشی در برخی از رشته ها، راه پیشرفت را برای دانشجویان مستعد و ورزش دوست هموار کنیم تا شاهد پیشرفت روز افزون آن ها باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در ادامه افزود: هر دانشجوی قهرمان و مدال آور ورزشی می تواند بهترین تبلیغ برای معرفی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری در سطح کشور باشد.
در این دیدار صمیمی دانشجویان ورزشکار مشکلات خود را در رشته مربوطه مطرح کردند و رئیس دانشگاه به تمامی سوالات دانشجویان پاسخ داد.
اضافه می شود: در این نشست، دکتر جواد مرادی سرپرست اداره امور ورزشی و فراغت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و شهرام آقابابایی مربی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نقطه نظرات خود را در خصوص کمبود امکانات ورزشی در برخی رشته ها عنوان کردند و مقرر شد با پیگیری های جدی مشکلات موجود با بررسی توانایی مالی دانشگاه، مرتفع شوند.