عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

راه اندازی بخش مستقل بیماران مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان قائم(عج)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به طور سرزده از مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) بازدید و در جریان روند ارائه خدمات قرار گرفت.

به گزارش وب دا، دکتر شاپور بدیعی در این بازدید با حضور در بخش های مستقل بیماران آنفلوانزا و مادران باردار پرخطر نحوه خدمات رسانی به بیماران را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تلاش ها و تدبیر انجام شده در راه اندازی بخش مستقل بیماران آنفلوانزا در بیمارستان قائم(عج) اظهار کرد: در این بخش ضمن رسیدگی سریع و به موقع به بیماران و انجام اقدامات پاراکلینیکی برای تشخیص بیماری ها، پرستاران نیز از آمادگی علمی و عملی لازم برای مواجهه با این بیماران مطلع بودند.

دکتر بدیعی با بیان اینکه بیمارستان قائم(ع) با حدود یک هزار تخت بستری یکی از مهمترین مراکز درمانی دانشگاه و ارائه دهنده سطح سوم خدمات در شمال شرق کشور محسوب می شود اظهار کرد: در سال های اخیر با اجرای برنامه تحول نظام سلامت اقدامات مهمی در راستای اصلاح ساختاری این مرکز انجام شده است که این امر ضمن افزایش رضایت مندی بیماران، نحوه خدمات رسانی را نیز ارتقاء داده است.

وی از توجه مسئولان این مرکز در کنترل و نظارت بر بخش های مختلف و ارائه خدمات به بیماران قدردانی کرد و گفت: تیم های پرستاری این مرکز نیز از الگوهای دانشگاه محسوب می شوند و اقدامات موثری را در راستای مراقبت و بهبود شرایط بیماران انجام می دهند.

{jcomments on}