عمومی | دانشگاه رازی

نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها با رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۸ در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان، طی سخنانی بصیرت و وحدت رویه در دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه رازی جزو دانشگاه‌های آرام و با ثبات استان محسوب می‌شود.

ایشان ضرورت پرهیز از  بروز دوگانگی در مسیر تعامل با مدیریت دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و خواستار وحدت رویه و امیدآفرینی در جامعه شد.

در ادامه دکتر علی سلیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی طی سخنانی، اتفاق نظر در تشخیص موضوعات و مسائل کشور  را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید فضای جامعه و دانشگاه به سمت نا امیدی کشانده شود، متولیان فرهنگی به جای پرداختن به حواشی باید به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های اصلی جوانان بپردازند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن خیرمقدم به میهمانان و ابراز خرسندی از حضور در این نشست، طی سخنانی اظهار داشت: باید نسبت به آموزش و تربیت و پرورش جوانان احساس مسئولیت داشته باشیم.

ایشان توجه به آسیب‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: معرفت و شناخت نسبت به اصول و قواعد انقلابی‌گری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، استفاده از ظرفیت جوانان، توجه به نقاط قوت‌ها و فرصت‌ها، احساس مسئولیت در قبال جوانان از جمله مسائلی است که باید بدان توجه جدی باشیم.

شایان ذکر است، در این نشست، روسا، معاونین و سایر مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه به بیان، مسائل، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.