عمومی | پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

برگزاری سخنرانی علمی با عنوان تغذیه مرکبات با حضور پورفسور کومار از موسسه تحقیقات مرکبات هندوستان در پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری

برگزاری سخنرانی علمی با عنوان تغذیه مرکبات با حضور پورفسور کومار از موسسه تحقیقات مرکبات هندوستان در پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری

به مناسبت هفته پژوهش سخنرانی علمی با موضوع تغذیه مرکبات با حضور پورفسور کومار از موسسه تحقیقات مرکبات هندوستان در پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری، به مناسبت هفته پژوهش سخنرانی علمی با عنوان تغذیه مرکبات توسط دکتر کومار از موسسه تحقیقات مرکبات هندوستان، در روز شنبه ۲۳ آذر ۹۸ با حضور دکتر مرتضی گل محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری، دکتر بصیرت نماینده موسسه تحقیقات آب و خاک، معاونین، روسای گروه‌ها، اعضای هیات علمی، محققین و کارشناسان و مهمانانی از مراکز تحقیقاتی در پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر گل محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری ضمن تبریک هفته پژوهش و خوش آمد گویی به معرفی پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه‌ گرمسیری پرداختند. ایشان همچنین اعلام آمادگی همکاری در موضوعات مختلف به خصوص تغذیه با کشور هند نمودند.

در ادامه دکتر کومار از موسسه تحقیقات مرکبات هندوستان با ارائه پاورپوینت، طی سخنرانی ۲ ساعته به موضوع تغذیه مرکبات، زوال مرکبات در هندوستان و تجربیات روش های مدیریت آن پرداختند. سخنرانی با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

همچنین دکتر کومار و هیات همراه از بخش‌های تحقیقاتی، اسکرین هاوس و گلخانه پیشرفته تحقیقاتی و طرح‌های در حال اجرای پژوهشکده بازدید کرده و دکتر مرتضی گل ‌محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه ‌گرمسیری توضیحاتی را ارائه نمودند. همچنین در ادامه از ایستگاه تحقیقات مرکبات خرم آباد تنکابن نیز بازدید نمودند.