عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

قدردانی از برندگان دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی همدان


برندگان دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه قدردانی شدند.
به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، برندگان دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه و مسئول دانشگاهی جشنواره بین‌المللی سیمرغ تجلیل شدند.
اختتامیه دهمین دوره جشنواره سیمرغ در پردیس تئاتر تهران از ۲۵ لغایت ۲۹ آذر‌ماه برگزار و منتخبان رتبه‌های برتر پس از انجام داوری نهایی مشخص شدند.
در این جشنواره اعضای کلوپ مجانین در رشته تئاتر صحنه‌ای رتبه دوم و گروه‌نوازی سنتی رتبه سوم را کسب نمودند و سارا ابراهیمی نوازنده به عنوان برتر کشوری شناخته شد همچنین پویا نعیم در رشته مجری‌گری رتبه دوم را کسب کرد و  فرهاد لباسی رتبه دوم کشوری بخش فیلم و رشته نمایشنامه‌نویسی در بخش کارکنان و فائزه واشقانی در بخش صنایع دستی و رشته مصنوعات چوبی از دیگر برگزیدگان این جشنواره بودند.
رئیس دانشگاه در این نشست با قدردانی از تلاش‌های همه مسئولان و دانشجویان برای موفقیت کسب شده؛ با طرح سئوالاتی دیدگاه دانشجویان در خصوص اولویت‌هایی که باید مورد توجه رئیس دانشگاه باشد را جویا شد و دانشجویان نیز به مواردی همچون توجه به آموزش، بهداشت، امور فرهنگی و سلامت روان دانشجویان اشاره کردند.
دکتر رشید حیدری‌مقدم پیشنهاد کرد که دانشجویان با بهره‌گیری از تجربیات دوران دانشجویی و رعایت اخلاق و حفظ حرمت و با تکیه بر کار گروهی، اولین رویکرد برای رفع مسائل را تعامل در نظر بگیرند.
وی زبان هنر را رفع‌کننده بسیاری از مشکلات کشور دانست و افزود: تعدادی از دانشجویان به انتخاب حضار می‌توانند برای تصمیم گیری‌های انجام شده در حوزه هنری بر مبنای امکانات موجود در تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند تا به خوبی برای جشنواره سیمرغ آینده برنامه‌ریزی شود.
تلاش برای فرهنگ‌سازی موضوعات مرتبط با حوزه سلامت با بهره‌گیری از کارهای هنری، مدیریت احساسات، توجه به اخلاق حرفه‌ای، حداکثر بهره‌گیری از فرصت‌های فراهم شده در دانشگاه علوم پزشکی همدان برای توانمندسازی دانشجویان، توجه به نهادینه‌شدن رفتار درست در دانشجویان از دیگر موارد مطرح شده توسط دکتر حیدری‌مقدم بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با قدردانی از حضور رئیس دانشگاه در این مراسم، افتخارات کسب شده توسط ۳۰ نفر از افتخارآفرینان در دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ را برشمرد.
خانم دکتر سیده زهرا اصغری با تاکید بر اهمیت توجه به اهداف متعالی فعالیت‌های هنری، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان دانشگاه از فعالیت‌های فوق‌برنامه دانشجویان شاهد بالندگی هر چه بیشتر در این حوزه باشیم.
دکتر صیدمحمدی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه بهره‌گیری از دیدگاههای دانشجویان را همواره مورد توجه دانست و به مصداق‌هایی از همفکریهای صورت گرفته برای اجرای بهتر امور اشاره کرد.
مطرح شدن دیدگاههای دانشجویان در خصوص روند اجرای جشنواره و ارائه پیشنهاد به منظور بهبود عملکرد و افزایش امکانات در سالهای آینده از دیگر بخش‌های این برنامه بود.