عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

برگزاری نشست هم اندیشی معاونین فناوری و نوآوری و مدیران مراکز رشد پارک علم و فناوری استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
نشست هم­اندیشی معاونین فناوری و نوآوری و مدیران مراکز رشد پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان داشت: بدلیل اهمیت مقوله فناوری و کارآفرینی و نگاه ویژه ریاست عالیه دانشگاه، دکتر طهرانچی به این موضوع، معاونت فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شد.
دکتر حسین سازگار افزود: معاونت فناوری و نوآوری با نگاه تخصصی به این حوزه در حال فعالیت است و واحدهای دانشگاهی نیز با درک ضرورت این موضوع، با تمام توان به دنبال ورود دانشگاه به این حوزه هستند.
وی افزود: استفاده از پتانسیل بالای آزمایشگاه­های دانشگاه، توسط پارک علم و فناوری استان و بخش خصوصی و تبدیل شدن به قطب گیاهان دارویی، برندسازی و ایجاد تیم­های تخصصی در مرکز رشد با هدف ارتقا و توسعه فناوری صنایع مرتبط با ماموریت سرای نوآوری از اولویت­های این واحد دانشگاهی است.
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز در این نشست هدف از برگزاری این جلسه را بیان نقطه نظرات و پیشنهادها در راستای بهبود همکاری­ها و استفاده از پتانسیل­های طرفین به­عنوان اولویت اول، کمک به اخذ مجوزهای تولیدی برای محصولات فناورانه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، همکاری در برگزاری پویش کارآفرینی در استان و برگزاری کارگاه­های انتقال دانش­فنی توسط کارآفرینان برتر استان عنوان کرد.