عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تصادفات جاده ای در چهارمحال و بختیاری ۳ کشته و ۲۸ مصدوم بر جای گذاشت

وبدا؛ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تصادفات جاده ای پایان هفته گذشته ۳ کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری افزود: در اثر انحراف اتوبوس صبح روز جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ در محور اصفهان به شهرکرد حوالی "تونل رخ " به سمت پلیس راه فرخشهر، ۹ سرنشین این دستگاه مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: با اعلام این گزارش بلافاصله، ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و نسبت به انتقال مصدومان به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد اقدام شد.
دکتر حیدری گفت: همچنین در تصادف زنجیره‌ای در محور شهرکرد به اصفهان ۱۹ نفر مصدوم شدند.
سرپرست مرکز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: این تصادف روز جمعه ۲۲ آذرماه جاری، بین یک دستگاه کامیون کشنده، مینی‌بوس، پژو و پراید در محور شهرکرد به اصفهان بعد از تونل اتفاق افتاد.
به گفته وی، مصدومان این حادثه با ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
وی اظهار داشت: در تصادف رانندگی در محور شهرکرد به بهرام آباد نیز ۳ نفر از اعضای یک خانواده فوت کردند.
دکتر حیدری افزود: در این حادثه رانندگی که عصر جمعه بین ۲ دستگاه خودروی پژو و نیسان رخ داد، ۳ نفر از اعضای یک خانواده (زن، شوهر و فرزند) فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: مصدومان با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت ‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.