عمومی | دانشگاه باقرالعلوم

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی نشر و هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی

به گزارش امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) همزمان با هفته پژوهش در آخر آذر ماه ۱۳۹۸ و در کنار نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای تخصصی و دانشگاهی، جشنواره ملی نشر دانشگاهی برگزار خواهد شد .

گفتنی است؛ در این نمایشگاه، ناشران فعال کتاب دانشگاهی اعم از دولتی و خصوصی، شرکت خواهند داشت و آخرین منشورات خود را به کتابخانه‌های تخصصی و دانشجویان، اساتید و پژوهشگران کشور عرضه خواهند کرد .

هدف اصلی این نمایشگاه تجهیز کتابخانه‌های تخصصی و دانشگاهی در سراسر کشور است اما متخصصان و دانشگاهیان به‌خصوص استادان و دانشجویان می‌توانند با حضور در نمایشگاه، ضمن آشنایی با آخرین منشورات علمی، از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب علاوه بر تخفیفات ویژه ناشران استفاده کنند .

لازم به ذکر است؛ هم‌زمان با این نمایشگاه، نخستین همایش ملی آینده‌نگری در نشر دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد، این همایش چهارشنبه ۲۷ آذر در سالن کنفرانس شماره ۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد .

این جشنواره با همکاری و مشارکت وزارتخانه‌های مرتبط اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتشارات دانشگاه تهران، مرکز نشر دانشگاهی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در خیابان سئول برگزار خواهد شد.