عمومی | دانشگاه لرستان

پایان اولین دوره مسابقات فوتبال رایانه‌ای دانشجویان دانشگاه لرستان و اعلام اسامی نفرات برتر


اولین دوره مسابقات PES دانشجویی ۲۰۱۹ دانشگاه لرستان (فوتبال رایانه‌ای)، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

اولین دوره مسابقات رایانه‌ای «PES » در دانشگاه لرستان، توسط کانون همیاران سلامت روان دانشگاه (با مدیریت سجاد قضاوی) و همیاری مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر کوروش امرایی، مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان، ضمن شادباش به نفرات برتر این مسابقات، از دانشجویان خواست ضمن تقویت و گسترش همکاریهای خود با کانون همیاران سلامت روان دانشگاه لرستان، تلاش حداکثری خویش را برای رشد هرچه بیشتر فردی و اجتماعی، به‌کار گیرند.

این مسابقات از روز یکشنبه، ۱۰ آذرماه شروع شد .

تقویت اعتماد به نفس شخصیتی، بهره‌مندی از توانایی شخص در زمینه رایانه، ایجاد تفریحات سالم برای دانشجویان، تقویت ارتباط گیری و تقویت فرهنگ کار گروهی از جمله اهداف برگزاری اینگونه مسابقات رایانه‌ای است .

بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه لرستان، در این دوره از مسابقات در قالب ۱۴۰ مسابقه، شرکت کردند .

همچنین، نمایشگاه مقابله با آسیبهای اجتماعی برپا شده بود تا دانشجویان، از این نمایشگاه، دیدن کرده و با روشهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، آشنا شوند.

اسامی نفرات اول تا چهارم مسابقات:

اول: یاسین سپهوند، رشته مهندسی مکانیک.

دوم: سینا کریمی، مهندسی شهرسازی.

سوم: حامد مهدی، مهندسی عمران.

چهارم: فرهاد بابادی، تاریخ.

گفتنی است چندی پیش، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر غلامی)، مرکز نوآوری دانشگاه لرستان افتتاح شد و این مرکز از ایده‌های نو و خلاقیت‌ها در زمینه برنامه‌ها، نرم‌افزارها و بازیهای رایانه‌ای، حمایت می‌کند .

سجاد قضاوی، دبیر کانون همیاران سلامت روان دانشگاه لرستان، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان می‌گوید:«معرفی کانون همیاران، مرکز مشاوره دانشجویی و مرکز نوآوری دانشگاه لرستان برای استفاده هرچه بهتر دانشجویان، ایجاد محیطی بانشاط و سالم و همچنین اجرای برنامه‌ای جذاب و نو در سطح دانشگاه لرستان، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است».