عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

تقدیر از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با برگزاری مراسم روز دانشجو / ابراز امیدواری معاون دانشجویی دانشگاه برای حل مسایل جامعه با تکیه به توانمندی دانشجویان

به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ویژه برنامه‌ای با هدف پاسداشت دانشجو و تقدیر از دانشجوهای برگزیده در حوزه‌های مختلف دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید. بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی دانشگاه، طی سخنانی ضمن تبریک این روز به دانشجویان به بیان ریشه‌های تاریخی فعالیت‌های دانشجویی در سطح کشور پرداخت و با تکریم شهدای دانشجو، خاطر نشان نمود: دانشجو به عنوان یکی از برجسته‌ترین نیروهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌تواند در کنار جدیّت در روند کسب علم و دانش، با نگاهی کلان‌تر به مسایل روز جامعه، به روند تولید اندیشه برای حل این مسایل کمک شایان توجهی نماید.
ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های دانشجویی حاضر در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور این دانشجویان فعال و مطالبه‌گر را فرصتی ارزشمند برای دانشگاه و جامعه برشمرد و افزود: خوشبختانه این دانشگاه می‌تواند با تکیه به توانمندی‌های دانشجویان خود، برای حل مسایل و مشکلات موجود در جامعه نیز گام بردارد و امیدواریم با تقویت تلاش‌ها در تمامی حوزه‌ها، شاهد هرچه شکوفاتر شدن این مقوله نیز باشیم.
در ادامه برخی از فعالین دانشجویی با بیان سخنانی به طرح دیدگاه‌هایی پیرامون فعالیت‌های دانشجوها پرداختند و پس از آن، کانون موسیقی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اجرای موسیقی و گروه نمایشی دوکوهه با اجرای تئاتر به هنرنمایی پرداختند. اجرای متفاوت سایا غلامی، هنرمند خردسال کازرونی که به اجرای دکلمه‌ای به مناسبت روز دانشجو پرداخت، از جمله برنامه‌های دیگری بود که در این مراسم برگزار گردید.
در پایان این مراسم، از دانشجویان برگزیده در حوزه‌های مختلف دانشگاه، از جمله دانشجویان ممتاز و برگزیده حوزه آموزشی، دانشجویان مدال‌آور ورزشی و همچنین نمایندگان انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، تشکل اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه در کنار برگزیدگان مسابقات مختلف دانشجویی، با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، مراسم روز دانشجو را برگزار نمودند.