عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشکده فنی شهید مهاجر

به گزارش واحد روابط عمومی، روز دوشنبه مورخه ۱۸/۹/۹۸ مراسم روز دانشجو با حضور هیئت رئیسه ، اساتید و جمع کثیری از دانشجویان دانشکده فنی شهید مهاجر و آموزشکده فنی دختران اصفهان در تالار فرهنگ دانشکده مهاجر بصورت کم نظیر و با شکوه برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. در ابتدای مراسم، دکتر دوازده امامی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز گفت : با توجه به رسالت و ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای، این دانشگاه با سایر دانشگاه ها در مهارت آموزی و آماده کردن دانشجو برای ورود به جامعه فرق دارد ودانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای خلاق،کارآفرین وماهر است که با کسب مهارت عملی می تواند مشکل گشای صنعت جامعه و بازار کار باشد .

در ادامه حجت الاسلام مرادی رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشکده فنی شهید مهاجر، به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به احادیث و روایات مختلف در باب علم و دانش، اهمیت علم آموزی را متذکر ساخته و اظهار داشت: اگر در دنیای امروز مستکبرین می توانند اعمال زور نمایند بواسطه این است که توانسته اند در بعضی علوم موفقیت کسب نمایند .

سپس دبیران انجمن های علمی – دانشجویی ، شورای صنفی دانشجویی ، انجمن ورزشی و عضو کانون همیاران سلامت به ارائه گزارش و فعالیت های آتی خود پرداختند.

در پایان این مراسم، از دانشجویان معلول به مناسبت هفته معلولین ، رتبه های برتر آموزشی، پژوهشی ، ورزشی و همچنین دانشجویان فعال در حوزه های گوناگون فرهنگی  با اهدای لوح، تقدیر و تشکر گردید.

شایان ذکر است گروه موسیقی دانشجویی دانشکده و گروه نقالی در خلال مراسم به اجرای برنامه پرداختند.