عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان

حضور مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی منابع طبیعی لرستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان لرستان

با حضور مهندس ولی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، دکتر عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، مهندس آشتاب مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دکتر عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، دکتر سپهوند رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان، محققان مرکز و نمایندگان واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی لرستان روز یکشنبه، ۱۷ آذرماه ۹۸، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان لرستان در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان افتتاح شد.
مهندس ولی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در بازدید از غرفه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: طرح‌های موثر پژوهشی و تحقیقاتی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و پژوهشگران همواره مورد حمایت بوده است.
وی همچنین ضمن بازدید از دستاوردهای پژوهشی و ارقام زراعی جدید که طی سال های ۹۷ و ۹۸ و با مشارکت محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان معرفی گردیده اند از واحدهای فناور کشاورزی مستقر مرکز رشد نیز بازدید به عمل آوردند.
نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برپاست و دستگاههای اداری و اجرایی استان و پژوهشگران، طرحها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را که در راستای چالشهای استانی تهیه شده اند عرضه کرده اند.

روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان