عمومی | دانشگاه رازی

دیدار صمیمانه دکتر اعلمی‌آل‌آقا با مسئول فضای مجازی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه

دیدار صمیمانه دکتر اعلمی‌آل‌آقا با مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن عامری‌فر مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه و مدیر مرصادنیوز و حسین جلیلیان سرپرست خبرگزاری مهر در استان و خبرنگاران این مجموعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۸ مصادف با روز دانشجو با دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان و گرامیداشت روز دانشجو، طی سخنانی اظهار داشت: دانشگاه به عنوان یک مجموعه اثرگذار علمی و فرهنگی در شهر بایستی تعاملات بیشتری با رسانه‌ها داشته باشد.

ایشان یادآور شد: در دانشگاه اخبار امیدوار کننده زیادی برای جامعه تولید می‌شود که می‌تواند منشا خیرات زیادی در جامعه باشد و از این جهت اگر این تعاملات و بازتاب اخبار موثر و امیدوارکننده بیشتر شود مردم با امید بیشتری به نظام و انقلاب می‌توانند آینده روشن‌تری را ببینند و ما علاقه‌مند هستیم که رسانه‌ها با ظرفیت‌های آموزش عالی استان بیشتر آشنا شوند.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا در ادامه اشاره‌ای به وضعیت آموزش عالی استان، موفقیت‌ها و توسعه دانشگاه رازی در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، عمرانی و... داشت و افزود: تحصیلات تکمیلی یکی از شاخص‌های توسعه آموزش عالی است و دانشگاه رازی در این شاخص در سطح استان جلودار است.

این مقام مسئول اشاره‌ای به جایگاه مطلوب دانشگاه رازی در نظام‌های رتبه‌بندی مطرح و شاخص جهان داشت و بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد اساتید ارتقاء یافته دانشگاه‌های استان در حوزه غیرپزشکی در دانشگاه رازی مشغول به فعالیت می‌باشند؛ اساتیدی که در فضای بین‌الملل و جهان اسلام مطرح هستند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین عامری‌فر مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و رسانه تاکید کرد.

ایشان اظهار داشت: ما شورای مشورتی رسانه‌های انقلاب را در استان تشکیل داده‌ایم و این ظرفیت را داریم که این دیدارها را در شورای مشورتی داشته باشیم و از این ظرفیت در راستای انعکاس و بازتاب اخبار خوب و امیدوارکننده دانشگاه رازی که جامعه بدان نیازمند است، استفاده نماییم.

رئیس دانشگاه رازی تاکید کرد: سالانه بیش از ۱۰۰ رساله دکترا در این دانشگاه دفاع می‌شود که هر یک از این رساله‌ها می‌تواند در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس شایسته از این ظرفیت استفاده کنند.

در ادامه دکتر اعلمی‌آل‌آقا به سوالات خبرنگاران مجموعه مرصادنیوز و خبرگزاری مهر پاسخ گفت.