مقالات فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره ۱۴، شماره ۴۶ منتشر شد
مجموعه مقالات
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره ۱۴، شماره ۴۶
که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده بود با تعداد ۱۱ مقاله در پایگاه سیویلیکا (CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر شد.
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
(Tourism Management Studies ) یک نشریه علمی-پژوهشی است که توسط دانشگاه علامه طباطبائی به صورت فصلی به زبان فارسی از سال ۱۳۸۲ در تهران منتشر می شود.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۴۶ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی
۲.
تاثیر محرک های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی
۳.
الگوی برندسازی درون سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران
۴.
برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل موثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) تهران
۵.
تبیین تاثیر ریسک های ادراک شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری
۶.
مکان یابی هتل های شهر اهواز با استفاده از GIS و AHP
۷.
اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحال توسعه)
۸.
تاثیر تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن
۹.
تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخص های زیست اقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر)
۱۰.
ارزیابی عملکرد هتل های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری