عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال ۹۸ استان کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر حسین نظام ابادی پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه گفت: با توجه به شیوه‌نامه که سال ۱۳۹۷ در ستاد هفته پژوهش تصویب شد امسال هم برمبنای آن عمل کردیم که این شیوه‌نامه تقریبا خطوط را مشخص کرده و راهنمایی‌های لازم را به ما می‌دهد که چگونه در هر بخش بتوانیم پژوهشگران را انتخاب کنیم که طبق این شیوه‌نامه، افراد انتخاب شدند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره، مراسم افتتاحیه فن بازار استان کرمان، دستاورده‌های فناوران استان کرمان در شتابدهنده تک از امروز به مدت سه روز تا تاریخ ۲۰آذرماه۹۸ به همت پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور بازنگری برنامه‌ها، هرساله جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر در حوزه پژوهشی کشور اتفاقات خوبی از جمله فرصت‌های مطالعاتی و صنعتی رقم خورد که ضریب نفوذ دانشگاه در جامعه و صنعت با استفاده از این تدبیر، افزایش یافت.

دکتر نظام آبادی پور گفت: هدف از برپایی برنامه‌های پژوهشی، تاکید بر آموزش‌های مهارتی است که دانشگاه به سمت و سوی آموزش‌های مهارتی تقویت شوند و مساله بعدی هدفمند کردن استارت آپ‌های است که پژوهش‌ها را به سمت فن‌آوری و خلق ثروت سوق دهند و مجموعه این فعالیت‌ها باعث شد که توجه اعضای هیات علمی و پژوهشگران و دانشجویان به سمت حل مشکلات جامعه و صنعت بیشتر شود.

خبر در حال به روز رسانی است....