عمومی | دانشگاه فرهنگیان

مراسم بزرگداشت شانزدهم آذر در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

مراسم بزرگداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو شامگاه چهارشنبه  ۹۸/۰۹/۱۳ توسط بسیج دانشجوئی دانشگاه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد برگزار گردید.

در این آیین که با استقبال پرشور دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی برگزار گردید ، دکتر ضیائی مدیر امور پردیس های استان با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)  از آن امام به عنوان آموزگار هدایت و سعادت انسان ها و الگوئی کامل برای ساختن شخصیت انسانی یاد کردند .

وی در ادامه با گرامیداشت روز شانزده آذر روز دانشجو افزودند: شانزدهم آذر روز تلاش برای استقلال ، آزادی و مبارزه با استکبار و نشان دهنده تعهد و بیداری دانشگاه و دانشجو نسبت به سرنوشت جامعه بود .

وی ادامه دادند : روز شانزدهم آذر یک حلقه از زنجیره مبارزات ملت ایران بود که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود . وی تاکید کردند: جشن دانشجوئی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه های انقلاب از جمله دفاع مقدس نقش آفرینی نموده و در حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه بوده است .

وی تقویت روحیه دینی و انقلابی در  دانشگاهها ، هم افزائی تشکل های دانشجویی ، تقویت اردوهای جهادی ، افزایش سطح آگاهی دینی و سیاسی ، توسعه مخاطبان دانشجویی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی را از جمله توصیه های مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی دانستند.

در ادامه این نشست حجه الاسلام پولادی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد از روز دانشجو و ۱۶ آذر به عنوان نماد استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا یاد کردند و با مرور سلسله حوادثی که به ۱۶ آذر  ۳۲ ختم گردید افزودند: ملت ایران با اتکال به خداوند متعال و پشتوانه مردم در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نخواهد شد و مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد .

مداحی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری ، مسابقه ، اجرای تئاتر و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.