عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

عضو هیات علمی واحد قم:روزحسابدار را به جامعه حسابداران دانشگاه آزاد اسلامی قم تبریک گفت

مدیر گروه مقطع کارشناسی رشته حسابداری واحد قم با صدور پیامی نخستین روز از هفته حسابدار را به تمامی اساتید ،دانشجویان و کارکنان حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قم تبریک گفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،مدیرگروه رشته حسابداری مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی قم و عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی در پیامی خطاب به دانشگاهیان بویژه اساتید هیات علمی،دانشجویان،کارکنان حوزه اداری مالی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی قم روز حسابدار و نخستین روزگرامیداشت  حسابدار را تبریک گفت.

در متن پیام مژگان صفا آمده است :

روز حسابدار را باید فرصتی ارزشمندبرای شناساندن وبالابردن سطح آگاهی عمومی از نقش حسابداران دانست،حسابداری تنها یک شغل عادی نیست بلکه حرفه است و برای کارکردن در این شغل به دانش حرفه ای و تخصص نیاز است.

حسابداران افراد ارزشمندی هستند،هر چه قدر شرایط اقتصادی پیچیده تر می شود نقش حسابداران برای ایجاد کسب و کار پر رنگ ترمی شود از طرفی آرامش حسابداران در محیط کار بسیار مهم است و توانمندی حسابداران اهمیت بالایی برخوردار است.

اینجانب ۱۵ آذر ماه روز حسابدار را به کلیه دانشجویان ،اعضای هیات علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قم و کارکنان خدوم اداره حسابداری و معاون توسعه مدیریت منابع این واحد دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.