عمومی | دانشگاه اردکان

پیام رئیس دانشگاه اردکان به مناسبت روز دانشجو

باسمه تعالی
۱۶ آذر روز دانشجو، روز نخبگانی است که قدم در راه کسب علم و فضیلت نهاده و به امید نقش آفرینی موثر در جامعه و پیوستن به کاروان خردمندان و خادمان، طلایی ترین روزهای زندگی خود را در راه جستجو و کاوش دانش سپری می نمایند.
جوانان و دانشجویان امروز با جهد و ‌کوشش و کسب علم و تجربه، مسئولیت  خدمت در آینده را برعهده گرفته و هرچه این انتقال دانسته ها دقیق تر و دلسوزانه تر صورت پذیرد امیدواری به فردا بیش تر و مطمئن تر خواهد بود و این چرخه ای است که در دانشگاه ها و در تعامل دو سویه استاد و دانشجو به بهترین شکل صورت می پذیرد.
شایسته هست دانشجویان عزیز همت خود را برای کسب  دانش و بینش به خرج داده و علاوه بر دانش افزایی، مهارت آموزی، جویندگی و تحقیق، تمرین همدلی و مهارت های تعاملی با اتخاذ مشی هوشمندانه و ژرف نگر در خصوص مسایل سیاسی و اجتماعی، نقش نقادی و راهبری خود را در جامعه ایفا نموده و با افتخار و عزت، پاسدار امنیت و پیشران و کارگزار پیشرفت کشور عزیزمان باشند.
بدینوسیله  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به همه دانشجویان دانشگاه و دانش آموختگانی که دل در گرو روزهای پرشوق دانشجویی و علم اندوزی نهاده و همواره در صدد فراگرفتن و آموختن می باشند، تبریک می گویم.
فاطمه بهجتی اردکانی
رئیس دانشگاه