علوم پایه | دانشگاه ارومیه

استاندار آذربایجان غربی: مشکلات صنفی دانشجویان را از دستگاه های مختلف پیگیری و مرتفع می کنم.

استاندار آذربایجان غربی در نشست با نمایندگان دانشجویان دانشگاه ارومیه در ایام نردیک به ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: مشکلات صنفی دانشجویان را از دستگاه های مختلف پیگیری و مرتفع می کنم.

محمدمهدی شهریاری در این نشست که دبیران انجمن های علمی  دانشجوئی و شورای صنفی دانشگاه ارومیه حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانشجویان با اشاره ای به وضعیت جاری کشور و ضرورت جدی تقویت وحدت و همدلی به نقش دانشجویان در توسعه نیز گریزی زد و افزود: متاسفانه تا به امروز ارتباط دانشگاه و صنعت به دلایل متعددی بخوبی شکل نگرفته و شرایط امروز کشور بر ضرورت تقویت این ارتباط صحه می گذارد .

وی با بیان اینکه بارها بر ضرورت بهره گیری از توان دانشگاه و استفاده از ایده های دانشگاهی برای توسعه استان تاکید نموده است افزود: متاسفانه نتوانسته ایم بخوبی از ایده های خلاقانه دانشگاهی بهره ببریم. دانشجویان در بیان مطالبات پیگیرانه و مجدانه عمل کنند .

شهریاری پرهیز از مقاله محوری،برگزاری اردوهای علمی و توجه به ایده های فن‌آورانه را مورد تاکید قرار داد و ضمن استماع مطالبات دانشجوئی از برگزاری نشست مشترک تشکل های علمی دانشجوئی با مدیران دولتی حوزه صنعت و اقتصاد و بنگاه های بزرگ صنعتی در روزهای آتی خبر داد .

در این نشست دبیران تشکل های دانشجوئی و شورای صنفی دانشگاه ارومیه مسائل و مشکلات دانشجوئی اعم از خوابگاهی، سرویس ایاب و ذهاب، کمبود امکانات، ارتباط با صنعت، وضعیت جاده نازلو و نیاز به زیرگذر در مقابل ورودی دانشگاه و ... را با استاندار آذربایجان غربی مطرح نموده و شهریاری نیز وعده داد که در کمترین زمان ممکن پیگیری و مساعدت های لازم صورت بگیرد .