عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان برگزار شد.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ارائه و معرفی محصولاتی که از شاخص های استاندارد و رعایت کیفیت برخوردار باشند در این نمایشگاه  سرلوحه قرار گرفته تا ضمن ایجاد اعتماد بین جامعه هدف (مهندسان ، انجمن انبوه سازان و سایر فعالان این عرصه) کیفیت ساخت و ساز را نیز افزایش دهد.
کمال دویده ادامه داد:  نمایشگاه مذکور محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است و مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز در این نمایشگاه باعث می شود تا توانمندی های واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، امسال تعداد مشارکت کنندگان به ۱۳ استان افزایش یافته و تعداد مشارکت‌کنندگان از استان خوزستان ۷۸ واحد است که از این تعداد ۳۱ واحد تولیدکننده و ۴۷ واحد نمایندگی محصولات مختلف داخلی را دارند.

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان، لوازم و ماشین‌آلات ساختمانی همزمان با نمایشگاه آسانسور، پله برقی و کاشی و سرامیک با حضور ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، قم، همدان، یزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، البرز و فارس از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ آذرماه به مدت ۴ روز میزبان علاقمندان است.