عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز حسابدار

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فرا رسیدن ۱۵ آذرماه روز حسابدار را به روئسا و مدیران امور مالی و بودجه، همکاران حسابدارو کارکنان این دانشگاه تبریک گفت و از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اشاره به نقش بی بدیل حسابداران در مدیریت بهینه منابع و مصارف دانشگاه افزود: امید است، با تلاش پرسنل این حوزه ضمن موفقیت روز افزون در صرفه جویی هزینه ها، شاهد ارتقاء شفافیت مالی، نظارت کارآمد و انضباط مالی در مجموعه باشیم.
دکتر شیرانی در دیدار با پرسنل مدیریت مالی و بودجه دانشگاه در سیزدهمین روز از آذرماه ۹۸ گفت: حسابداران و فعالان این عرصه از طریق ارائه اطلاعات درست به مدیران نقش بسزایی در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و تصمیم گیری صحیح و مدیریت منابع ایفا می نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در ادامه ضمن تبریک روز حسابدار به این عزیزان، با تاکید بر ضرورت اولویت بندی منابع دانشگاه و مدیریت هزینه ها افزود: زحمات بی شائبه ی شما را به خصوص در عرصه ی پر چالش فعلی قدر می دانم.
وی در ادامه برای حسابداران شاغل در ستاد و واحدهای تابعه، آرزوی صحت، سلامتی و توفیق در انجام شایسته وظایف محوله به ایشان را نمود.