عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دیدار دکتر خنیفر با دانشجومعلمان نمونه و نخبه دانشگاه

دکتر خنیفر در نشست صمیمی با دانشجومعلمان نخبه دانشگاه به بهره مندی حداکثری از ظرفیت این دانشجومعلمان در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه یکی از وظایف بسیار مهم و کلیدی دانشجویان در کشور را تولید علم و خلاقیت دانست و افزود: با توجه به اهمیت توسعه علمی در دانشگاه فرهنگیان وظیفه حرفه ای دانشجویان ارتقای سطح علمی، تحقیقاتی و مشارکت در حرکت شتابان علمی و برداشتن گام‌های محکم  در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانست.

این نشست که در آستانه روز دانشجو با حضور دکتر خنیفر رییس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دادگر نمایند مقام معظم رهبری، دکتر انصاری راد معاون دانشجویی، دکتر روشندل معاون آموزشی، آقای تیموری رییس اداره رفاه و خدمات دانشجویی دانشگاه و دانشجومعلمان نمونه دانشگاه فرهنگیان در سطح وزارت علوم آقای مصطفی پردلی، آقای رفیعی افوسی، خانم شیما ملکی و ریحانه جهادی در محل سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست ابعاد مختلف همکاری مجموعه نخبگان دانشگاه فرهنگیان مطرح و بررسی شد و در ادامه دکتر انصاری راد به اعتماد بیشتر بر دانشجومحوری برای تسهیل روند امور در مجموعه دانشگاه فرهنگیان پرداخت و افزود:  دانشجو همچنان قلب تپنده جامعه هست و می توان از آن به عنوان موتور محرکه جامعه توصیف کرد و از دانشجویان خواست با مطالعه دقیق تاریخ و علم آموزی در مسیر تعالی کشور و دانشگاه گام بردارند .

سپس حجت الاسلام و المسلمین دادگر نماینده مقام معظم رهبری تصریح کرد: مجموعه نهاد در تمام اموری که برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان مفید باشد پیش قدم خواهد شد. در ادامه نمایندگان دانشجومعلمان نخبه دانشگاه نقطه نظرات خود را پیرامون چگونگی استفاده صحیح از استعدادهای نخبگان و دانشجومعلمان نمونه برای کمک به تعیین مسیر و جهت دهی مناسب به بدنه اصلی دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان مستعد و توانمند دانشگاه فرهنگیان پرداختند.