عمومی | دانشگاه رازی

افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی

افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی مراسمی با حضور معاونان اداری و مالی و پژوهش و فناوری دانشگاه، دانشجویان، کارکنان و مدیران دانشگاه، گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۸ با همکاری تعاونی دانشجویی و پردیس کشاورری و منابع طبیعی به بهره‌برداری رسید.

دکتر علی بهشتی‌آل‌آقا رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی در آیین افتتاح این مراسم ضمن خیرمقدم به میهانان، طی سخنانی اظهار داشت: بسیار خرسندم و افتخار می‌کنم که امروز شاهد حضور دانشجویانی هستیم که به خودباوری رسیدند تا بتوانند از عرصه علم به عرصه عمل پا بگذارند.

ایشان افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی را پروژه‌ای ارزشمند و حاصل تلاش دانشجویان دانست و افزود: طراحی و روند احداث این پروژه توسط دانشجویان به انجام رسیده و ما در بخش‌هایی که نیاز بود از نظر علمی راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه دادیم.

دکتر بهشتی‌آل‌آقا تاکید کرد: افتتاح این پروژه هدف نهایی و نقطه غایی ما نیست بلکه ابتدای یک راه بلندی است که امیدواریم دانشجویان دیگر با الگو گرفتن از دانشجویان امروز به این خودباوری برسند  و بتوانند از عرصه علم به عرصه عمل و کارزار تولید و فناوری پا بگذارند، از خداوند متعال یاری می‌طلبیم و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح پروژه های مشابه در دانشگاه به ویژه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی باشیم و دانشگاه به هدف والای خود دست یابد.

ایشان در خصوص پروژه گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی توضیح داد: ما ۱۰۰۰ مترمربع عرصه را در اختیار دانشجویان متقاضی قرار دادیم که از این مقدار ۵۰۰ مترمربع به سازه گلخانه تبدیل شد و ما علاوه بر پشتوانه علمی، زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و سیستم گرمایش و سرمایش را تامین کردیم، ضمن اینکه دانشجویان تسهیلاتی را از بانک رفاه دریافت کردند.

در این مراسم، دکتر فتح‌الهی معاون اداری و مالی، دکتر ویسی معاون پژوهش و فناوری، دکتر بهشتی‌آل‌آقا رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، اساتید و اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی، مدیران و دانشجویان حضور داشتند.