عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

مجموعه هتل، رستوران و تالار توسط شرکت تعاونی دانشگاه محقق اردبیلی احداث می شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از احداث مجموعه هتل، رستوران و تالار دانشگاه محقق اردبیلی توسط شرکت تعاونی خدماتی، رفاهی و فرهنگی این دانشگاه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در اولین جلسه شرکت تعاونی خدماتی، رفاهی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه های با قدمت بالا دارای امکانات رفاهی مختلف هستند، گفت: دانشگاه های جوان به دلیل تنگناهای مالی در برهه های مختلف با مشکلات زیرساختی مواجه بوده اند .
وی با بیان اینکه مجموعه هتل، رستوران و تالار یکی از خلاهای دانشگاه ما بود، افزود: طبق مصوبه هیات امنای دانشگاه، اعطای حق استفاده از زمین به تعاونی از محل اذن در انتفاع برای احداث هتل، رستوران و تالار دانشگاه به مساحت عرصه شش هزار مترمربع انجام خواهد گرفت .
حبیبی با بیان اینکه احداث شعبه دانشگاه بانک تجارت نمونه موفقی از اذن در انتفاع در دانشگاه است، تصریح کرد: استارت این کار توسط شورای کارمندان زده شد و طبق قوانین تعاونی در اولین قدم سهام این شرکت تعاونی به میزان برابر در اختیار اعضای علاقمند به حضور در تعاونی قرار خواهد گرفت .
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری کنفرانس ها و سایر مراسمات دانشگاهی و خارج از دانشگاهی را از فعالیت های این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این مجموعه شاهد درآمدزایی برای دانشگاه و همکاران عضو خواهیم بود .
حبیبی خاطرنشان کرد: در این شرکت تعاونی جدیدالتاسیس همه کارکنان دانشگاه اعم از بازنشستگان، اعضای هیات علمی و کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی می توانند عضو شده و در پروژه های سرمایه گذاری آن مشارکت نمایند .
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز تاکید کرد: اعضای هیات مدیره برای دریافت وام بانکی اقدام کنند تا هم در عملیات اجرایی پروژه تسریع شود و هم اینکه همکاران نیز به جای کسر از حقوق ، اقساط بانک را پرداخت نمایند .
وی با بیان اینکه انتظار می رود هیات مدیره در کنار مسائل عمرانی این پروژه، به مسائل فرهنگی پروژه نیز توجه داشته باشند، افزود: باید تفاوت این مجموعه داخل دانشگاه با مجموعه های خارج دانشگاه در بحث مسائل فرهنگی ملموس باشد و فعالیت آن نیز به نحوی باشد که در اعتقادات دینی و فرهنگی مهمانان تاثیرگذار باشد .
گفتنی است در ادامه مهران باقلاچی دبیر شورای کارمندان، دکتر وحید وزیری مدیرعامل شرکت تعاونی، نادر بهشتی نایب دبیر شورای کارمندان، دکتر محمد حسن زاده و دکتر طاهر باهر تالاری اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه تاسیس شرکت و فعالیت آن و نحوه مشارکت اعضا در پروژه های سرمایه گذاری شرکت پرداختند .