عمومی | دانشگاه رازی

کارگاه دانش‌افزایی سامانه‌ها و پایگاه‌های ایرانداک

کارگاه دانش‌افزایی سامانه‌ها و پایگاه‌های ایرانداک ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کارگاه دانش‌افزایی سامانه‌ها و پایگاه‌های ایرانداک ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی دانشگاه، توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی و مدیریت طرح و برنامه دانشگاه با تدریس مدرسین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با حضور چشمگیر شرکت‌کنندگان برگزار شد.

بیش از هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در روزهای دهم و یازدهم آذرماه ۱۳۹۸ در این کارگاه حضور یافتند و نحوه کار با پایگاه‌های اطلاعاتی و سامانه‌های ایرانداک را آموزش دیدند. کارگاه نخست در روز دهم و یازدهم آذر ماه از ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ با حضور چشمگیر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سالن اجتماعات شهید دکتر علیمحمدی دانشکده علوم با تدریس مهندس نورالله رزمی و مهندس مهدی محمودیان برگزار شد.

کارگاه دانش‌افزایی سامانه‌ها و پایگاه‌های ایرانداک ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، این کارگاه در ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ روز دوشنبه در سالن اجتماعات شهید دکتر علیمحمدی دانشکده علوم با تدریس مهندس نورالله رزمی، مهدی محمودیان و نسرین معظمی و در تایم بعدازظهر از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی با تدریس مهدی محمودیان و نسرین معظمی برگزار شد.